شهردار منطقه ۲۲ تهران خبرداد؛ تسریع در اجرای خروجی و ورودی‌های بزرگراه شهید همدانی

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به فعالیت عمرانی معابر سازی در حاشیه بزرگراه شهید همدانی گفت: باهمکاری سازمان فنی و عمرانی شهرداری تهران و معاونت فنی و عمرانی منطقه در جهت تسریع اجرای خروجی و ورودی های بزرگراه اقدام می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: چند سالی است […]

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به فعالیت عمرانی معابر سازی در حاشیه بزرگراه شهید همدانی گفت: باهمکاری سازمان فنی و عمرانی شهرداری تهران و معاونت فنی و عمرانی منطقه در جهت تسریع اجرای خروجی و ورودی های بزرگراه اقدام می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: چند سالی است که بزرگراه شهید همدانی مورد بهره برداری قرار گرفته است؛ اما برخی از خروجی و ورودی های این محور بزرگراهی راه اندازی نشده است، به همین منظور در نظر داریم هر چه زودتر خروجی و ورودی های جدید این محور را احداث و بازگشایی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بخش قابل توجهی از اتصالات بزرگراهی از جمله خروجی به بلوار شهید زینعلی و بلوار علوم و فنون به همت سازمان عمران شهرداری تهران در حال انجام است که با راه اندازی این محور کمک بسزایی به دسترسی شهروندان به این بزرگراه و بالعکس می شود.

حاجوی ادامه داد: راه اندازی این خروجی ها موجب می شود تا بار ترافیکی در معابر محلی منطقه بسیار کاهش پیدا کند.

شهردار منطقه تصریح کرد: یکی از دلایل تاخیر در اجرای فعالیت های عمرانی راه سازی در منطقه وجود تاسیسات شهری از جمله لوله خطوط انتقال آب بوده است.

منبع خبر