شهردار منطقه ۲۲ تهران خبر داد؛ آماده‌سازی تجهیزات و ادوات برف‌روبی در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از انجام عملیات آماده سازی تجهیزات و ادوات برف روبی در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: این عملیات فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ماه در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس به اجرا در می آید. به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: ۵۴ کیلومتر […]

شهردار منطقه ۲۲ از انجام عملیات آماده سازی تجهیزات و ادوات برف روبی در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: این عملیات فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ماه در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس به اجرا در می آید.

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی شامل بزرگراه آزادگان به عنوان محور کمربندی شهر تهران ، آزادراه تهران _ کرج، بزرگراه شهید خرازی و شهید همدانی در این منطقه وجود دارد که به نوعی مسیرهای پرتردد خودروهای هموطنان به حساب می آید.

وی افزود: برای اینکه در هنگام بارش برف مشکلی در تردد خودروها به وجود نیاید، هشت سایت برف روبی با امکانات و تجهیزات مناسب در این منطقه برپا شده است.

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه نیز در این باره گفت: ۷۰ دستگاه خودرو (تخصصی و غیر تخصصی) و ۵۰۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز برای برف روبی و برف تکانی درختان پیش بینی شده است.

وی افزود: حدود دو هزار کیسه شن و نمک در معابر و رمپ و لوپ ها در دسترس شهروندان قرار گرفته است. علی بخشی ادامه داد: بزرگراه های شهید خرازی ، ضلع شمال و جنوب بزرگراه آزادگان ، شهید همدانی و فهمیده، معابر مهم ورودی غربی پایتخت محسوب می شوند؛ بنابراین برف روبی آنها در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

منبع خبر