شهردار منطقه ۲۲ تهران : راه و سیره شهدا ادامه دارد

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به ایستادگی جوانان در مقابله با تهدیدات گوناگون دشمن گفت: راه و سیره شهدای انقلاب اسلامی در جامعه همچنان ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حضور جوانان به ثمر رسیده است و با همین تفکر جوانان طی ۸ سال دفاع مقدس […]

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به ایستادگی جوانان در مقابله با تهدیدات گوناگون دشمن گفت: راه و سیره شهدای انقلاب اسلامی در جامعه همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حضور جوانان به ثمر رسیده است و با همین تفکر جوانان طی ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و این روزها نیز همین جوانان در مقابل جنگ روانی و فرهنگی و اقتصادی دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

طرح مهر فاطمی به همت اداره ایثارگران شهرداری منطقه به شکل ویژه برگزار شده است؛ به تازگی نیز مدیران شهری با خانواده معزز شهید اصغرعلی همدانی دیدار کردند.

گفتنی است؛ وی دوم شهریور ۱۳۳۸، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش صفرعلی و مادرش،معصومه نام داشت. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند. او سال۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و نوزدهم بهمن ۱۳۶۱، در فکه توسط نیروهای عراقی شهید شد.

منبع خبر