شهردار منطقه ۲۲ تهران : صدور پایان کار ملکی منوط به رعایت استانداردها است

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: الزامات صدور پروانه پایان کار ساختمان‌ها منوط به تایید ایمنی است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در سی و هشتمین ملاقات مردمی خود در خصوص درخواست تعدادی از شهروندان که خواستار صدور پایان کار بودند، اظهار کرد: در صورت عدم ارائه تاییدیه استاندارد ، پروانه پایان […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: الزامات صدور پروانه پایان کار ساختمان‌ها منوط به تایید ایمنی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در سی و هشتمین ملاقات مردمی خود در خصوص درخواست تعدادی از شهروندان که خواستار صدور پایان کار بودند، اظهار کرد: در صورت عدم ارائه تاییدیه استاندارد ، پروانه پایان کار ساختمان از سوی شهرداری صادر نخواهد شد و شهروندان باید قبل از اجرای عملیات عمرانی ساختمان ها به طرح اولیه نحوه ساخت توجه داشته باشند.

وی افزود: منطقه ۲۲ یکی از مناطق تازه تاسیس پایتخت است که در حال حاضر نیز ساخت و ساز مسکن در آن رونق دارد. جا دارد مالکان و سازندگان مسکن به این موضوع توجه داشته باشند، چرا که مدیریت شهری تا زمانی که تایید استاندارد فراهم نشود پایان کار ساختمانی را صادر نخواهد کرد.

دراین دیدار مردمی شهردار منطقه دستورات لازم رابرای درخواست تعدادی از شهروندان صادر کرد.

گفتنی است؛ هرهفته روزهای دوشنبه وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ملاقات مردمی دارد و شهروندان می توانند برای این دیدار چهره به چهره  در زمان اداری به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه واقع در بزرگراه شهید خرازی شهرک شهید باقری ساختمان شماره یک شهرداری منطقه مراجعه کنند.

منبع خبر