شهردار منطقه ۲ تهران اعلام کرد؛ استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری این منطقه در پایانه مرزی زرباطیه

شهردار منطقه ۲ از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری این منطقه در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد. مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ درباره فعالیت و اقدامات این منطقه برای مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به برنامه ستاد اربعین شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات مناسب به […]

شهردار منطقه ۲ از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری این منطقه در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ درباره فعالیت و اقدامات این منطقه برای مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به برنامه ستاد اربعین شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات مناسب به زائران، برنامه ریزی های لازم جهت استقرار نیروهای خدمات شهری منطقه ۲ در پایانه مرزی زرباطیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور است، افزود: با توجه به اینکه مرز مهران در سال های گذشته مورد استقبال چشمگیر مردم سراسر کشور در ایام اربعین بوده، در سال جاری نیز با تدابیر ستاد اربعین، مناطق ۵ و ۱۱ در پایانه مرزی مهران و منطقه ۲ در پایانه زرباطیه مستقر و به ارائه خدمات می پردازند.

صالحی با بیان اینکه بر اساس تجربیات گذشته، برنامه‌ریزی لازم برای خدمات رسانی مناسب صورت گرفته است، عنوان کرد: براساس برنامه پیش‌بینی شده، ۱۴۰ نیروی خدمات شهری در قالب دو تیم در پایانه مرزی زرباطیه مستقر و به پاکسازی مسیر می‌پردازند.

شهردار منطقه ۲ خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری از ۱۴ شهریور در محل مستقر شده و پاکسازی، رفت و روب پایانه زرباطیه واقع در مرز مهران را انجام و این اقدامات پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت؛ در حال حاضر نیز تمهیدات لازم برای استقرار نیروها در محل پیش بینی شده است.

منبع خبر