شهردار منطقه ۹ تهران از ثبت روزانه ۷۰ پیام مربوط به این منطقه در سامانه ۱۳۷ خبر داد

روزانه ۷۰ پیام شهروندان در منطقه ۹ ثبت می‌شود به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، بیش از ۱۰ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۹ به ثبت رسیده که ۶۰ درصد آنها با موضوع خدمات شهری است. او افزود: سال گذشته ۲۴ هزار پیام […]

روزانه ۷۰ پیام شهروندان در منطقه ۹ ثبت می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، بیش از ۱۰ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۹ به ثبت رسیده که ۶۰ درصد آنها با موضوع خدمات شهری است.

او افزود: سال گذشته ۲۴ هزار پیام در سامانه ثبت شده بود و امسال نیز با توجه به قطعی چند روزه شبکه انفورماتیک شهرداری تهران، تعداد این پیام‌ها تاکنون به ۱۰ هزار پیام رسیده است که در واقع روزانه حدود ۷۰ پیام  شهروندان در منطقه ۹ ثبت می‌شود.
بیشتریت پیام و درخواست شهروندان 
شهردار منطقه ۹ درباره مهمترین درخواست‌های شهروندان در حوزه خدمات شهری عنوان کرد: معمولا با توجه به شرایط فصلی موضوع پیام‌ها تغییر می‌کند، اما به صورت کلی بیشترین درخواست شهروندان؛ لایروبی، نظافت معابر و کاشت نهال است که از این میان ۱۳ درصد پیام‌ها و درخواست‌های شهروندان  هم درباره مشکلات فاضلاب شهری است.
محلات دارای کمترین و بیشترین پیام‌
مرتضوی در ادامه یادآور شد: بافت صنعتی محله فتح باعث شده تا کمترین تعداد پیام‌های شهروندی در این محله به ثبت برسد، درحالی که بیشترین  درخواست‌های شهروندی به ترتیب در محله‌های امامزاده عبدالله (ع) و شمشیری به سبب تراکم جمعیتی بالا، به ثبت رسیده‌اند.
او در این خصوص توضیح داد: افزایش تعداد پیام  هر محله بستگی به شرایط محیطی غالب دارد، در صورت وقوع مواردی مانند بارش برف و باران و سایر حوادث طبیعی و غیرطبیعی تعداد درخواست‌ها و پیام‌های شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

منبع خبر