شهردار منطقه ۹ تهران تاکید کرد؛ شکوفایی محلات غربی پایتخت با همیاری شهروندان

شهردار منطقه ۹ تهران در ادامه دیدار های مردمی با شهروندان در مساجد غرب پایتخت و این بار در مسجد امام جعفرصادق(ع) محله شمشیری بر لزوم همیاری شهروندان به مجموعه شهری در اداره امور شهر به منظور شکوفایی هر چه بیشتر محلات غربی  پایتخت تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم […]

شهردار منطقه ۹ تهران در ادامه دیدار های مردمی با شهروندان در مساجد غرب پایتخت و این بار در مسجد امام جعفرصادق(ع) محله شمشیری بر لزوم همیاری شهروندان به مجموعه شهری در اداره امور شهر به منظور شکوفایی هر چه بیشتر محلات غربی  پایتخت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی دیدارهای چهره به چهره با شهروندان در مساجد غربی پایتخت  را در راستای خدمتگزاری و خادمی شهروندان و رفع مشکلات شهری در محلات عنوان کرد.
او افزود: تمام تلاش و توان مدیریت شهری معطوف به ساختن محله و شهر خوب برای مردم به منظور زیست راحت تر می باشد.
شهردار منطقه ۹ که با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله شمشیری با شهروندان نمازگزار دیدار و گفتگو می کرد، گفت: بحث جمع آوری آب های سطحی در خیابان شمشیری و تبدیل نهر به کانیوهای جانبی در خیابان شمشیری به منظور رفع بوی نامطبوع و جانوران مضر شهری در دستور کار قرار دارد.
او با اشاره به معضل نبود پارکینگ در محله و معبر پرتردد شمشیری تاکید کرد: زمین پارکینگ شمشیری سالهاست که بلااستفاده مانده است که طی مذاکراتی که با مالک آن انجام شده در نظر است تا در سال آینده زمینه احداث مجتمع تجاری و پارکینگ در محله شمشیری فراهم شود.
مرتضوی به گسترش پایانه شمشیری نیز اشاره و تصریح کرد: در طرح خدمتی که در منطقه ۹ با حضور شهردار تهران انجام شد، طرح توسعه پایانه حمل و نقل شمشیری در سه راه آذری بواسطه املاک مجاور آن که متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد مطرح شد تا بهره برداری از آن در سال آینده فراهم شود.
شهردار منطقه ۹ در خاتمه یادآور شد: با توجه به تراکم بافت فرسوده در مناطق جنوبی تهران از جمله منطقه ۹ و پیرو پیگیری مدیریت ارشد شهری مقرر شده تا یک طبقه تشویقی در بافت فرسوده در نظر گرفته شود که رونق ساخت و ساز در غرب تهران را فراهم می کند.
مباحث کلان و فرا منطقه ای چون عملیات اجرایی ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، توافق در خصوص پادگان جی و معضلات فرودگاه مهرآباد از جمله موضوعات مورد تاکید مرتضوی، شهردار منطقه ۹ بود که روند انجام آن به اطلاع شهروندان نمازگزار رسید.

منبع خبر