شهردار منطقه ۹ تهران عنوان کرد؛ تحقق پروژه‌های محلی با کمک شهروندان غرب پایتخت

شهردار منطقه ۹ تهران در دیدار ۳ ساعته ای که به صورت چهره به چهره با شهروندان مسجد صاحب الزمان محله شمشیری داشت؛ بر لزوم مشارکت مردم محلات به منظور اجرای موفق پروژه های محلی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی با اشاره به اجرای طرح های کوچک مقیاس […]

شهردار منطقه ۹ تهران در دیدار ۳ ساعته ای که به صورت چهره به چهره با شهروندان مسجد صاحب الزمان محله شمشیری داشت؛ بر لزوم مشارکت مردم محلات به منظور اجرای موفق پروژه های محلی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی با اشاره به اجرای طرح های کوچک مقیاس محلی در غرب پایتخت گفت: مبنای اداره شهر در بودجه سال ۱۴۰۲ براساس بودجه ریزی مشارکتی در نظر گرفته شده است.
او افزود: در همین راستا و به منظور تحقق اهداف مدیریت ارشد شهری در کنار پیگیری پروژه های فرا منطقه ای نظیر ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) و پادگان جی در غرب تهران، با اخذ نظرات شهروندان محلات از طریق  بازدید های میدانی و حضور در مساجد غرب پایتخت که مستمر برگزار می شود برای تحقق پروژ های محلی تاثیرگذار قدم برداشته ایم.
شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: اداره امور کلان شهری چون تهران مستلزم همیاری شهروندان است که به این منظور مجموعه شهری منطقه ۹ با نیاز سنجی از شهروندان غرب پایتخت در قالب ارائه پرسش نامه هایی با محوریت پروژه های محلی تلاش دارد تا زمینه تحقق پروژه های کوچک مقیاس را در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی فراهم کند.
لازم به ذکر است شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری هر هفته با حضور در یکی از مساجد غرب پایتخت ضمن ادای فریضه مغرب و عشاء، به صورت چهره به چهره با شهروندان نمازگزار دیدار و گفتگو کرده و پاسخ گوی مشکلات و مباحث شهری می باشد.

منبع خبر