شهردار منطقه ۹ تهران مطرح کرد؛ شناسایی و رفع کم و کاستی‌های خیابان شهید دستغیب

در سه شنبه های گام به گام در محلات غرب تهران، شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری کم و کاستی های مرتبط با نگهداشت شهر این بار در محور شهید دستغیب را رصد و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در […]

در سه شنبه های گام به گام در محلات غرب تهران، شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری کم و کاستی های مرتبط با نگهداشت شهر این بار در محور شهید دستغیب را رصد و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در بازدید از محور غربی و شرقی دستغیب با تاکید بر رفع کم و کاستی های این محور گفت: مبحث نگهداشت شهر در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی به صورت مستمر و با جدیت در محلات ۸ گانه پی گیری می شود.
او افزود: در این راستا و با همراهی مدیران شهری، محور غربی خیابان شهید دستغیب از بزرگراه آیت الله سعیدی تا بلوار استاد معین و در محور شرقی خیابان مذکور از بلوار استاد معین تا بزرگراه یادگار امام(ره) مباحث نگهداشت شهر شناسایی و به منظور رفع کم و کاستی ها اقدام شد.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به موارد مرتبط با خدمات شهری در محور خیابان دستغیب عنوان کرد: نظافت و رفت و روب، لایروبی انهار و شستشوی مخازن و زیر مخزنی های این معبر به منظور رفع بوی نامطبوع به خصوص در فصول گرم در دستور کار مداوم است.
او همچنین به اقدمات عمرانی اشاره و اضافه کرد: رسیدگی به شکستگی جداول، مرمت دریچه ها و لکه گیری در محور شرقی و غربی خیابان شهید دستغیب نیز از اولویت های این بازدید است که می بایست در اسرع وقت انجام شود.
مرتضوی با اشاره به مبحث ترافیکی یادآور شد: استفاده از علائم ترافیکی و خط کشی محوری در حریم مدارس در محدوده محله شهید دستغیب برای ایمن سازی از جمله دیگر اقدامات مرتبط با نگهداشت شهر است که پی گیری می شود.
شهردار منطقه ۹ در خاتمه تاکید کرد: پی گیری مباحث و مشکلات شهری مرتبط با نگهداشت شهر در محلات غربی پایتخت از جمله وظایفی است که در راستای خدمت بی وقفه به شهروندان در دستور کار است.

منبع خبر