شهردار مهاباد:دیدار و ملاقات های عمومی در جهت خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی بهتر مطالبات مردمی است

به گزارش ادارەی ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد: با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی شهردار مهاباد صبح روز یک شنبه ٢۵ اردیبهشت ماە سال ١۴٠١ برگزار شد و جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری با مهندس رستم پور، به بیان مشکلات خود پرداختند. شهردار مهاباد با اشاره به […]

به گزارش ادارەی ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد: با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی شهردار مهاباد صبح روز یک شنبه ٢۵ اردیبهشت ماە سال ١۴٠١ برگزار شد و جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری با مهندس رستم پور، به بیان مشکلات خود پرداختند.

شهردار مهاباد با اشاره به اینکه استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های همشهریان از اولویت های ویژه این شهرداری است، افزود: ملاقات عمومی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در حوزه‌های مختلف مدیریت ‌شهری صورت می گیرد و این دیدارها، علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایت مندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

ملاقات عمومی هفتگی شهردار مهاباد با شهروندان در جهت احصاء مشکلات مرتبط با حوزە های شهرسازی/عمران و خدمات شهری روزهای یک شنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت ٩ الی ١٠:٣٠ صبح در محل ساختمان مرکزی شهرداری مهاباد; برگزار می گردد.

منبع خبر