شهردار چالوس خبر داد: آسفالت ۱۹۰ هزار مترمربع از معابر شهری چالوس

شهردار چالوس گفت: در ۹ ماه سال جاری،۱۹۰ هزار متر مربع از معابر شهری چالوس با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال آسفالت شد. مسعود یعقوبی با اشاره به وجود بیش از ۲۰ محله در شهر چالوس، اظهار کرد: تا پایان مدیریت شهری دوره ششم تلاش داریم تمام خیابان‌های شهر آسفالت شود و در این میان عدالت […]

شهردار چالوس گفت: در ۹ ماه سال جاری،۱۹۰ هزار متر مربع از معابر شهری چالوس با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال آسفالت شد.

مسعود یعقوبی با اشاره به وجود بیش از ۲۰ محله در شهر چالوس، اظهار کرد: تا پایان مدیریت شهری دوره ششم تلاش داریم تمام خیابان‌های شهر آسفالت شود و در این میان عدالت محله‌ای برای ما مسئله بسیار مهم است.

 وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری چالوس، آسفالت کوچه و معابر بود، افزود: در ۹ ماه گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه در شهر چالوس رخ داده است.

 شهردار چالوس اصریح کرد: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۱۹۰ هزار مترمربع کوچه و معابر شهر چالوس با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال آسفالت و تقدیم مردم خوب شهر چالوس شده است. یعقوبی این حجم از آسفالت را برای شهر چالوس بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: اجرای عملیات آسفالت در شهر چالوس با اولویت محلات کم برخوردار بوده که رفع نیاز شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری دوره ششم است.

 وی ادامه داد: در طرح آسفالت محلات کم برخوردار بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهری از جمله محله دهگیری، خیابان گلبرگ و شکوفه، شهرک نواب، محله آبرنگ و کلمور، نوشین محله، عسلسر، فرج آباد، گلسرخی، دوستگر و بلوار مطهری انجام شده است.

 یعقوبی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهری چالوس اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت ضلع غربی رادیو دریا، آسفالت جاده ساحلی، آسفالت منطقه فرج آباد و بلوار مطهری انجام شده است.

 وی با بیان اینکه روکش آسفالت ضلع شرقی رادیو دریا در حال اجراست، افزود: کار اجرای آسفالت به شرط مساعد بودن شرایط جوی ادامه دارد.

 شهردار چالوس در پایان با بیان اینکه عزم جدی در اجرای نهضت آسفالت در شهرداری چالوس وجود دارد، اذعان کرد: ۱۰ هزار متر مربع از معابر شهری چالوس به روش مکانیزه و دستی لکه گیری آسفالت شده‌اند.

منبع خبر