شهردار: کاهش بار ترافیکی هشترود نیازمند احداث خیابان‌های جدید است

شهردار هشترود از احداث و تکمیل خیابان چایکنار شمالی در مرکز شهر خبر داد و گفت: ساخت و احداث خیابانهای جدید برای کاهش بار ترافیکی و توسعه زیر ساخت‌های شهری، ضروری است. مهدی پورصادق اظهار کرد: شهرداری هشترود در نظر دارد در سالجاری خیابانهای نیمه کاره را به اتمام رسانده و زیر بار ترافیک ببرد. […]

شهردار هشترود از احداث و تکمیل خیابان چایکنار شمالی در مرکز شهر خبر داد و گفت: ساخت و احداث خیابانهای جدید برای کاهش بار ترافیکی و توسعه زیر ساخت‌های شهری، ضروری است.

مهدی پورصادق اظهار کرد: شهرداری هشترود در نظر دارد در سالجاری خیابانهای نیمه کاره را به اتمام رسانده و زیر بار ترافیک ببرد.

وی افزود: احداث خیابان پرفسور هشترودی غربی با اعتبار اولیه ۱۶ میلیارد ریال از اول پل شهید بهشتی جنوبی تا خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی، می تواند از ترافیک موجود در شهر بکاهد.

وی تاکید کرد: تکمیل خیابان شهید طالقانی با اعتبار اولیه شش میلیارد ریال، تکمیل و بهسازی مسیل سید دره سی در راستای هدایت آب‌های سطحی با هدف بهبود محیط زیست با اعتبار اولیه هشت میلیارد ریال، مناسب سازی پیاده روهای خیابان شهید بهشتی شمالی با اعتبار پنج میلیارد ریال و تکمیل بهسازی یادمان شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

پورصادق از آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و خیابانهای سطح شهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی ادامه داد: شهرداری هشترود برای احداث خیابان در سژح شهر اقدام به تملک ۵۵ هزار متر مربع زمین کرده است که تا به این لحظه نزدیک به ۴۷ هزار متر مربع زمین را در اختیار گرفته است.

وی اضافه کرد: کار مطالعاتی طرح احداث پل مواصلاتی فرهنگیان در حال اتمام است و بعد از بررسی‌های مورد نیاز، پل فرهنگیان احداث خواهد شد.

منبع خبر