شهردار گرگان از افتتاح به موقع پروژه زیرگذر انجیراب – افسران خبر داد

شهرداران آنلاین/ به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در بازدید از روند ساخت زیرگذر انجیراب – افسران اظهار کرد: عملیات احداث پروژه زیرگذر انجیراب – افسران در روزهای پایانی سال ۹۹ آغاز شد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.   دکتر دادبود افزود: در حال حاضر بخشی از گودبرداری پروژه […]

شهرداران آنلاین/ به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در بازدید از روند ساخت زیرگذر انجیراب – افسران اظهار کرد: عملیات احداث پروژه زیرگذر انجیراب – افسران در روزهای پایانی سال ۹۹ آغاز شد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.
 
دکتر دادبود افزود: در حال حاضر بخشی از گودبرداری پروژه انجام شده و امروز جلسه ای با پیمانکاران و مشاوران پروژه داشته ایم تا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود.
 
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات فعلی، بالاآمدن آب های زیرزمینی و آسیب رساندن آن به پروژه است که امروز تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم تا از خسارت آن جلوگیری شود.
 
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است با وجود تمامی مشکلات موجود در بخش آب های زیرزمینی و تاسیسات، پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
 
به گفته دکتر دادبود، با بهره برداری از این پروژه، مشکلات دسترسی مردم منطقه کم برخوردار انجیراب حل و فصل خواهد شد.