شهروندان اهوازی دیگر تاب و تحمل "حفاری‌های معابر شهری"‌ را ندارند؛ صدور مجوز حفاری مشروط شد

رئیس شورای ‌شهر اهواز با بیان اینکه شهروندان اهوازی دیگر تاب و تحمل “حفاری‌های معابر شهری”‌ را ندارند، گفت: مشکلی برای صدور مجوز حفاری نداریم، اما مشروط به ترمیم حفاری‌هاست. سیاوش محمودی با بیان اینکه آسفالت معابر از دغدغه‌های جدی شهروندان است؛ اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در بحث فاضلاب شهر اهواز پروژه‌های […]

رئیس شورای ‌شهر اهواز با بیان اینکه شهروندان اهوازی دیگر تاب و تحمل “حفاری‌های معابر شهری”‌ را ندارند، گفت: مشکلی برای صدور مجوز حفاری نداریم، اما مشروط به ترمیم حفاری‌هاست.

سیاوش محمودی با بیان اینکه آسفالت معابر از دغدغه‌های جدی شهروندان است؛ اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در بحث فاضلاب شهر اهواز پروژه‌های گوناگونی در این زمینه اجرا شده که همین عامل سبب حفاری‌های متعدد در معابر شهر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تکمیل نشدن نوارحفاری و لکه گیری سطح شهر را زمینه ساز بروز مشکلات متعدد در تردد شهروندان، وضعیت محیطی از حیث گرد و خاک و نارضایتی مردم دانست و عنوان داشت: نتیجه برگزاری نشست با معاونان شهردار و شهرداری‌های مناطق بر این شد که در یک ماه آینده تا پیش از پایان سال، آسفالت معابر به عنوان اولویت نخست با رعایت اولویت معابر اصلی و پر تردد در دستورکار قرار گیرد.

محمودی با تأکید بر ضرورت افزایش حجم تولید آسفالت از سوی سازمان عمران تصریح کرد: شهرداران مناطق باید با افزایش گروه‌های عملیات آسفالت در این مناطق عمل کنند همچنین در صورت نیاز شهرداری اهواز نسبت به ترک تشریفات قرارداد اقدام کند تا بتوانیم پیش از آغاز سال جدید پیشرفت قابل توجهی در آسفالت معابر داشته باشیم.

وی افزود: در صورتی که شرکت آبفا و سایر دستگاه‌هایی که اقدام به حفاری معابر می‌کنند پس از اتمام کار معابر را به حالت اولیه باز نگردانند؛ مجوز حفاری جدید نخواهند گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه شهروندان دیگر تاب و تحمل این وضعیت را ندارند، ادامه داد: مشکلی برای صدور مجوز نداریم و دستگاه‌ها به هر میزانی که بخواهند مشروط به ترمیم حفاری های قبلی مجوز حفاری جدید خواهد گرفت.

محمودی در پایان با تأکید بر اینکه آبفا باید اقدامات خوب خود را با ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری به کام مردم شیرین کند؛ گفت: نوارهای حفاری شده باید آسفالت شود تا شهروندان دیگر با گرد وخاک و چاله‌های حفاری روبه‌رو نشوند.

منبع خبر