شهر خرم‌آباد ۶۳ هزار سال قدمت دارد

شهردار خرم‌آباد در مراسم روز نکوداشت خرم آباد گفت : شهر خرم آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد. سعید فتوحی در مراسم هفته خرم‌آباد در جمع مردم مرکز استان در باغ گلستان قلعه فلک الافلاک ضمن نکوداشت روز خرم آباد گفت : شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد […]

شهردار خرم‌آباد در مراسم روز نکوداشت خرم آباد گفت : شهر خرم آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد.

سعید فتوحی در مراسم هفته خرم‌آباد در جمع مردم مرکز استان در باغ گلستان قلعه فلک الافلاک ضمن نکوداشت روز خرم آباد گفت : شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد و با توجه به قدمت بالای این شهر تاریخی بیش از گذشته میبایست توجه ویژه به آن داشت .

سعید فتوحی گفت : باتوجه به داشته های شهر خرم‌آباد و پتانسیل آن میبایست توجه ویژه به توسعه آن داشت و در همین راستا بایستی توانمندی خرم‌آبادیهای مقیم مرکز را بکار گرفت .

وی افزود : در حال حاضر ۲۰ طرح عمرانی در سطح شهر فعال است که از مهمترین این طرحها می توان به : پارک خاطره ها در پشت بازار ، بام جنوب شهر ، پارک مشاهیر خرم آباد ، پارک بانوان جنوب شهر در گلدشت ، شهربازی کیو که در حال بهره برداری است .

شهردار خرم آباد با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گفت : برای اولین بار بودجه شهرداری جهش خوبی داشته و از ۳۲۰ میلیارد تومان سال کذشته ، در سال ۱۴۰۱ ۷۰۹ میلیارد تومان مصوب کردیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته محقق خواهد شد.

فتوحی داد: از مردم و همه متقاضیان دعوت می کنیم در ساخت و تکمیل طرحهای مشارکتی عمرانی و زیرساختی شهر شهرداری را حمایت نمایند .

منبع خبر