شهر مهیای ویژه برنامه های ایام دهه مبارک فجر می‌شود

معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری چندین برنامه ویژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

شهر مهیای ویژه برنامه های ایام دهه مبارک فجر می‌شود

معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری چندین برنامه ویژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: در ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوانی را ویژه مجموعه های مردم نهاد منتشر کرده و حمایت مادی و معنوی این معاونت را از اجرای برنامه های آنها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کردیم.

سعید امامی ادامه داد: در این فراخوان به منظور حمایت از مجموعه های فرهنگی شهر اصفهان از همه مراکز فرهنگی، کانون های قرآنی، پایگاه های بسیج و… خواسته شد تا ضمن بهره مندی از حمایت مالی این معاونت، با روسای ادارات فرهنگی شهرداری های مناطق ۱۵ گانه شهرداری نیز مرتبط شده و در اجرای برنامه‌های ویژه این دهه، از مساعدت‌های آنها نیز بهره مند شوند.

وی گفت: هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای این طرح در نظر گرفته شد.

او با بیان اینکه تا کنون حدود ۲۰۰ مجموعه فرهنگی در این طرح شرکت کرده اند، افزود: هزینه در نظر گرفته شده، در میان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تقسیم شده که توسط روسای ادارات فرهنگی هر منطقه در اختیار مجموعه های فرهنگی منتخب هرمحله قرار می گیرد.

او از «مثبت ۴۴» به عنوان دیگر برنامه این معاونت در ایام دهه مبارک فجر یاد کرد و توضیح داد: این برنامه در قالب برنامه ای ترکیبی با عناصر تصویر، صوت، نور، سایه بازی، نمایش، سیر تاریخ انقلاب و… طراحی شده که به مدت ۷ شب از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه در خانه انقلاب اسلامی برگزار می شود.

امامی افزود: مثبت ۴۴ ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله است که در هر روز ۶ اجرا در خانه انقلاب دارد و مجموعا تا پایان ایام دهه فجر ۴۲ اجرا خواهد داشت.

 معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه دیگری با عنوان «ایران۴۴» خبر داد و گفت: این برنامه نیز در قالب جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد شادی و نشاط اجتماعی طراحی شده که طی ۵ شب از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می شود.

به گفته او، مکان برگزاری این برنامه که با اجرای زنده سالار عقیلی، خواننده محبوب کشور همراه است متعاقبا به شهروندان اعلام خواهد شد.

امامی چهارمین برنامه این معاونت در ایام دهه فجر را برگزاری برنامه ای ترکیبی شامل اجرای ۸ قطعه موسیقی انقلاب توسط یک گروه نوازنده، اجرای نمایش خیابانی و نورافشانی دانست و افزود: این برنامه در مشارکت با اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده و به مدت ۱۰ شب در عرصه های اجتماعی شهر و میادین پرتردد برگزار می شود.

او از تهیه اقلام فرهنگی ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به عنوان اقدام دیگری از سوی این معاونت خبر داد و اظهار کرد: این اقلام که شامل کتابچه ای با عکس های قدیمی امام خمینی (ره) و برخی  دیگر از اقلام کاربردی است همزمان با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به صورت گسترده میان شهروندان تقسیم می شود.

امامی از توزیع کتابی با نام «نفس» ویژه دختران نوجوان نیز خبر داد و گفت: ۳۰۰ تن از مدیران مدارس دخترانه شهر در مشارکت با بسیج دانشجویی، طرحی را با محوریت ترویج حجاب اجرا کردند که بر اساس سیره حضرت زهرا (س) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد و حاصل آن، کتابی با نام «نفس» است که در میان دختران توزیع شده و به موضوع حجاب می پردازد.

کد محتوا ۴۳۹۵۸

برچسب ها