شورای شهر را با کارنامه موفق ترک می کنیم

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی امروز در مراسم افتتاح پل سواره رو و بولوار ۴۵ متری شهید فخری زاده که با حضور شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود:اعتبارات سنگینی در این منطقه برای احداث چندین پروژه از جمله کوهشار و بولوار ۴۵ متری شهید […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی امروز در مراسم افتتاح پل سواره رو و بولوار ۴۵ متری شهید فخری زاده که با حضور شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود:اعتبارات سنگینی در این منطقه برای احداث چندین پروژه از جمله کوهشار و بولوار ۴۵ متری شهید فخری زاده هزینه شده است.
وی اضافه کرد: در این پروژه ها باید یادی کنیم از تلاشهای معاونت اقتصادی و مالی که در پشت صحنه کار می کنند و معاونت عمرانی را برای اجرای پروژه های مختلف با تامین مالی و تملک املاک یاری می کنند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامیشهر مشهد با بیان اینکه برخی مواقع هزینه تملک املاک قرارگرفته در مسیر پروژه ها و معارضات از خود پروژه بیشتر است، اظهارکرد: اگر قرار بود به مدیریت شهری اعتماد نکنیم بسیاری از طرح ها هنوزدر مرحله مناقصه بود.
نوروزی تصریح کرد: در کوهشار ما به تیم آقای شهردار اعتماد کردیم و پشتیبانی و همراهی شورای شهر باعث شد قدرت و بازدهی کار چند برابر شود.
وی با اشاره به اینکه در دوره پنجم راهبردهای خوبی با تدوین برنامه میان مدت بکارگرفته شد، ادامه داد: ما شهرداری را با بدهی تحویل گرفتیم و شهرداری را که بدهی سر رسید ندارد تحویل می دهیم.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اجرای این پروژه ها حتی نیمه شب و صبح زود جلسه برگزار شد تا این نتایج شیرین به دست آمد. امیدواریم در ۴ سال آینده نیز همین سرعت ادامه پیدا کند.
نوروزی افزود: ما با کارنامه موفق شورا را ترک می کنیم وخوشحال می شویم شورای ششم بتواند با موفقیت کارش را انجام دهد.