شوق زندگی، الگوی مناسبی برای کل کشور است

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در قالب یک کار مشترک (دادگستری خراسان رضوی، شورای شهر، شهرداری مشهد و بهزیستی و تشکل های مردم نهاد) یک اتفاق بسیار مبارک و ارزشمند […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در قالب یک کار مشترک (دادگستری خراسان رضوی، شورای شهر، شهرداری مشهد و بهزیستی و تشکل های مردم نهاد) یک اتفاق بسیار مبارک و ارزشمند در شهر مشهد رقم خورد.

وی ادامه داد: موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر نیازمند یک اقدام جمعی است. امروز شاهد یک الگو کارآمد و موثر در مواجه با آسیب های اجتماعی هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این مجتمع می تواند الگوی مناسبی برای کل کشور باشد و از این شهر این الگو توسعه پیدا کند.

حیدری خاطرنشان کرد: ما خیلی خرسند هستیم که در شهر امام رضا (ع) این الگو موفق را در روزهای پایانی شورای پنجم افتتاح کردیم و این پروژه در کنار سایر اقدامات عمرانی ما به یادگار خواهد ماند.