شوق زندگی؛ گامی جهت کاهش آسیب های اجتماعی

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری در حاشیه افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجتمع شوق زندگی اولین فرهنگسرای اجتماعی شهر مشهد است که به همت شهرداری مشهد، دادگستری خراسان رضوی و همکاری و مشارکت دستگاه های فعال در حوزه کاهش […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری در حاشیه افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجتمع شوق زندگی اولین فرهنگسرای اجتماعی شهر مشهد است که به همت شهرداری مشهد، دادگستری خراسان رضوی و همکاری و مشارکت دستگاه های فعال در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در هفته قوه قضاییه افتتاح شد.

وی ادامه داد: همزمان در این مجموعه همه دستگاه هایی که خدمات و فعالیت هایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی کودکان کار و آسیب دیده و در معرض آسیب دیده انجام می دهند، در یک مجتمع با همکاری ادارات دولتی و تشکل ها مردمی به ساماندهی و فعالیت های مشترک جهت کاهش این آسیب ها اقدام می کند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همزمان در این مجتمع ۵ طرح ویژه به کاهش آسیب های اجتماعی می پردازند. این طرح ها شامل طرح سایبان مهر، سایبان امید، طرح سایبان عدالت، طرح کودک خلاق و سایبان مهان می شود.

منتظری افزود: در مجموع؛ این مجتمع تلاش ها و کوشش ها و فعالیت هایی که تشکل های دولتی و غیردولتی که در حوزه کودکان آسیب دیده، محجورین، زنان آسیب دیده انجام می دهند را ساماندهی می کنند. امید داریم این مجتمع بتواند فعالیت های موثری در شهر جهت کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهد.