شیوه نامه نکوداشت روز روستا ابلاغ شد

در آستانه ۱۵ مهر، روز ملی روستا و عشایر، ‘شیوه نامه نکوداشت روز روستا’ از سوی دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استانداران ابلاغ شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۲، به منظور تقدیر از […]

در آستانه ۱۵ مهر، روز ملی روستا و عشایر، ‘شیوه نامه نکوداشت روز روستا’ از سوی دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استانداران ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۲، به منظور تقدیر از زحمتکشان روستایی و عشایری و با هدف ارج نهادن به روستا و فرهنگ روستایی، پانزدهم مهرماه به عنوان”روز ملی روستا و عشایر” در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است.
به منظور بزرگداشت هرچه باشکوهتر این رویداد،”شیوه نامه نکوداشت روز روستا” از سوی معاونت امور دهیاری های سازمان تهیه و برای اجرا در استان ها از سوی دکتر جمالی نژاد به استانداران ابلاغ شد.
اهداف تهیه این شیوه نامه عبارتست از: معرفی نقش روستا و روستائیان کشور به‌ویژه در زمینه تولید و رشد اقتصادی کشور، تجلیل از روستاییان پرتلاش و نوآور و کارآفرین کشور و گرامیداشت فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده آن‌ها در عمران و آبادانی روستاها و جلب‌ مشارکت برنامه‌ریزان، اساتید دانشگاه و سیاست‌گذاران حوزه مدیریت روستایی به چالش‌ها و فرصت‌های فراروی دهیاری‌ها و کلیه دست اندرکاران مدیریت روستایی.

منبع خبر