صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی در قرچک الکترونیکی شد

شهردار قرچک گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب و شفاف سازی در امورات شهرسازی، صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی در قرچک الکترونیکی شد. محسن خرمی شریف روز یکشنبه در آئین رونمایی از سامانه صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی افزود: در راستای شفافیت و ارائه خدمات بر بستر الکترونیک و تسهیل و تسریع درروند امور مراجعان […]

شهردار قرچک گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب و شفاف سازی در امورات شهرسازی، صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی در قرچک الکترونیکی شد.

محسن خرمی شریف روز یکشنبه در آئین رونمایی از سامانه صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی افزود: در راستای شفافیت و ارائه خدمات بر بستر الکترونیک و تسهیل و تسریع درروند امور مراجعان به شهرداری، تعیین تراکم در صدور پروانه ساخت، الکترونیکی شد.
وی اظهار داشت: افزایش سرعت و دقت در انجام امور شهروندان و کاهش تردد آن‌ها به شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوق مردم، از اولویت‌های مجموعه شهرداری قرچک است که برای تحقق آن از این پس صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی نیز به‌صورت الکترونیکی در حوزه معاونت شهرسازی انجام می‌شود.
شهردار قرچک خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این نرم‌افزار، پس از مشخص شدن کاربری پلاک، تعیین موقعیت و عرض‌گذر مصوب، تراکم ساختمانی در لحظه مشخص و به‌صورت یکپارچه در شهر اجرا می‌شود بنابراین هیچ فردی نمی‌تواند بیش از تراکم مصوب در هر منطقه  اقدام به ساخت و ساز کند.

صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی در قرچک الکترونیکی شد
وی اضافه کرد: هم اکنون این سامانه در اختیار معاونت شهرسازی قرار دارد و به زودی با راه‌اندازی سامانه‌ای، این امکان برای مردم فراهم می‌شود تا درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر