صدور ۳۰۰ مجوز برای نصب داربست و ایستگاه‌های نما و نوا در ایام محرم

https://news.isfahan.ir/node/36937 19 مرداد ۱۴۰۰ – ۰۹:۳۹ کد محتوا ۳۶۹۳۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ – ۰۹:۳۹ رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد: صدور ۳۰۰ مجوز برای نصب داربست و ایستگاه‌های نما و نوا در ایام محرم رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۳۰۰ مورد مجوز از سوی شهرداری برای نصب داربست و […]

صدور ۳۰۰ مجوز برای نصب داربست و ایستگاه‌های نما و نوا در ایام محرم

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۳۰۰ مورد مجوز از سوی شهرداری برای نصب داربست و ایستگاه‌های نما و نوا صادر شده که ۲۰۰ مورد آن برای نصب ایستگاه‌های نما و نوا و مابقی برای برگزاری مراسم است.

به گزارش ایمنا، غلامرضا ساکتی در گفت و گویی اظهار کرد: فعال کردن میز خدمت الکترونیکی به نشانی My.isfahan.ir یکی از اقدامات و تسهیلاتی است که شهرداری برای شهروندان قرار داده است بر این اساس افراد می‌توانند برای درخواست مجوز نصب داربست و ایستگاه‌های نما و نوا از این طریق به صورت الکترونیکی اقدام کنند، درخواست آنها پس از بررسی و مجوز صادر و به فرد متقاضی اعلام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان به محض ورود به سایت، با یک کلیک بر روی فرم تعهد نصب داربست، فرم تعهد ایجاد ایستگاه‌های نما و نما و بنر، درخواست خود را تکمیل می‌کنند و محل برگزاری مراسم را در سامانه ثبت و منتظر دریافت کد رهگیری از طریق پیامک می‌شوند.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: چنانچه فرم به اصلاح نیاز داشته باشد، پیامکی مبنی بر ویرایش برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود تا فرد متقاضی بار دیگر وارد سامانه شده و فرم را بررسی کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان برای انجام بازدید دو روز فرصت دارند تا در قالب ضوابط بیست‌گانه آتش‌نشانی، موارد ترافیکی و سایر موارد مرتبط را بررسی و تأیید کنند، گفت: پس از ثبت بررسی، زمانی که مجوز برای فرد متقاضی صادر شد، پیامک برای درخواست کننده ارسال می‌شود که با مراجعه به سامانه صدور مجوز می‌تواند آن را دانلود و بر اساس آن اقدام کند.

ساکتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ مورد مجوز صادر شده که ۲۰۰ مورد آن برای ایستگاه‌های نما و نوا و مابقی برای برگزاری مراسم است.

وی با بیان اینکه شهرداری با تلاش همکاران در مناطق ۱۵ گانه در خصوص سیاه پوش کردن شهر اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: بیش از ۵۰ هزار متر پرچم‌های ریسه‌ای و بیش از پنج هزار پرچم در سطح شهر نصب شده است.

کد محتوا ۳۶۹۳۷

برچسب ها