ضرورت توجه شهرداران به درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار

استاندار اصفهان گفت: شهرداران به مسئله درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار فکر کنند و در این مسیربرگزاری نمایشگاه‌ها اقدام خوبی است و موجب می‌شود گروهی یا سرمایه‌گذاری را با خود همراه کنید.

به گزارش بلدیه آنلاین، سیدرضا مرتضوی امروز -پنج‌شنبه بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۱- در گردهمایی شهرداران استان اصفهان با تشکر از خدمات مهندس نفری مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: مهندس جهانگیری با استفاده از تجربیات گذشته خدمات چشمگیری در این حوزه داشته باشد.

وی افزود: خدمات شهرداری از بدو تولد تا فوت همراه انسان است و در ساحت‌های مختلف خدماتی از جمله خدمات زیرساختی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، اثر مستقیم یا اثر تبعی دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به گستردگی خدمات، تصریح کرد: این گستردگی اگرچه مسئولیت سنگینی به همراه دارد، اما در عین حال توفیق بزرگ خدمت است.

وی ادامه داد: اگر شهرداری‌ها در حوزه بهداشت برای سلامت مردم رفعالیت می‌کنند، اگر در ورزش بضاعتی برای مردم فراهم می‌کند، اگر در فرهنگ به سمت تعالی حرمت می‌کنیم قطعا در حوزه سیاسی و امنیتی نیز نقش آفرینی کرده‌ایم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: این جامعیت یک فرصت است که با نوع نگاه خلاقانه خود می‌توانیم کارویژه‌هایی را تعریف کنیم و با خدمت خود ثمرات بزرگی را در رضایت مردم فراهم کنیم که قطعا عاقبت بخیری و رضایت الهی را به همراه دارد.

وی گفت: شهردار پیشران اقداماتی است که باید در شهر دنبال شود، لذا اگر با برنامه‌ریزی مناسب حرکت شود، می‌توان پیشران توسعه شهر بود.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همان‌گونه که در توسعه شهر تلاش می‌کنیم، لازم است افق آینده را فراموش نکنیم و در تصمیمات با همکاری و هم‌فکری شورای اسلامی شهر به سمتی حرکت کنیم که افق روشن شهر آینده به تصویر کشیده شود.

وی افزود: این آرمان و رویا باید به مردم نشان داده شود تا همراهی عمومی را جلب کند و اگر این مسیر دنبال شد قطعا در دریافت مجوزها، آزادسازی ها و همکاری سازمان‌ها بسیار موفق خواهیم بود.

مرتضوی تاکید کرد: شهرداران به مسئله درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار فکر کنند و در این مسیربرگزاری نمایشگاه‌ها اقدام خوبی است و موجب می‌شود گروهی یا سرمایه‌گذاری را با خود همراه کنید.

وی اظهار کرد: برای برون رفت از برخی تهمت‌ها و پیشگیری از رانت‌ها، کاری کنید که عامه مردم در قالب تعاونی‌ها با شما همراهی کنند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: مبارزه با مفساد، کوتاه کردن فرایندها، راه‌اندازی چرخه‌ای برای انتقال مشکلات به شهردار و برخورد قاطعانه با این مفاسد، لازم است و البته دنبال حاشیه‌سازی و بی‌اعتماد کردن مردم نباشید زیرا بسیاری از حاشیه سازی‌ها برای سرمایه اجتماعی زیان‌آور است.

منبع خبر