ضرورت ثبت یک روز به نام محیط بان در تقویم رسمی کشور

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه ۱۶ گفت: با توجه به اینکه محیط بانی شغلی سخت و سرشار از خطرات است و محیط بانان همواره با افراد مسلح روبرو می شوند، حق محیط بانان است که یک روز به نامشان در تقویم ثبت شود تا شاید به بهانه این روز زحمات بی‌دریغشان دیده شود. به گزارش ایسنا پیمان […]

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه ۱۶ گفت: با توجه به اینکه محیط بانی شغلی سخت و سرشار از خطرات است و محیط بانان همواره با افراد مسلح روبرو می شوند، حق محیط بانان است که یک روز به نامشان در تقویم ثبت شود تا شاید به بهانه این روز زحمات بی‌دریغشان دیده شود.

به گزارش ایسنا پیمان پورنصر صبح امروز در آیین رونمایی دیوارنگار «شهدای محیط‌بان» با بیان اینکه محیط بانان با تاسی از ضامن آهو، جان خود را کف دست گرفته‌اند و از محیط زیست و گونه‌های موجود در آن حفاظت می کنند و تعداد زیادی هم در این راه شهید شده‌اند، گفت: محیط‌بانان طلایه‌داران عرصه طبیعت هستند که به حفاظت از حیات وحش می‌پردازند.

وی در ادامه گفت: دیوارنگار، هنر رسانه دیداری است که می‌تواند با ایجاد فضاهای سرزنده و با نشاط بسیار موثر باشد. نقاشی دیواری، اجتماعی‌ترین صورت نقاشی است که در میدان‌های منطقه، خیابان‌ها، دیوارهای اماکن اصلی منطقه می‌تواند تا حد زیادی ذهن شهروندان را متوجه جهان زیباتری کند. نقاشی دیواری حکم معلمی را دارد که می‌تواند نقش الگوسازی و فرهنگسازی را در منطقه برعهده داشته باشد.