طرح جاده سلامت در منطقه جنگلی سکوه تپه ساری در حال اجرا است

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، پروژه تفریحی- گردشگری سکوتپه به مساحت ۱۰۹۲ هکتار در ضلع جنوبی شهر ساری از پروژه‌های مهمی است که شهرداری ساری تلاش می‌کند با عملیات عمرانی و ایجاد زیرساخت محیطی مناسب، ایمن و شاداب را برای شهروندان ساروی فراهم کند تا ساروی‌ها از مجموعه خدمات متنوع […]

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، پروژه تفریحی- گردشگری سکوتپه به مساحت ۱۰۹۲ هکتار در ضلع جنوبی شهر ساری از پروژه‌های مهمی است که شهرداری ساری تلاش می‌کند با عملیات عمرانی و ایجاد زیرساخت محیطی مناسب، ایمن و شاداب را برای شهروندان ساروی فراهم کند تا ساروی‌ها از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی و بهره‌مند شوند.

توجه به نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از رویکردهای مهم مدیریت شهرداری است و همسو با این رویکرد ساخت ۱٫۵ کیلومتر جاده سلامت در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سید سلمان ابوالقاسمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری با اجرایی شدن طرح جاده سلامت، محیط مناسبی برای شهروندان ساروی فراهم می‌شود تا ساروی‌ها از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جاده سلامت، ایستگاه‌هایی طراحی خواهد شد تا شهروندانی که در این مسیر پیاده‌روی می‌کنند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه ساری به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب‌شده است احداث جاده سلامت در این منطقه جنگلی خوش آب‌وهوا با چشم‌انداز زیبایی از پوشش جنگلی می‌تواند ظرفیت مهم برای میزبانی این رویداد مهم و جذب گردشگر و همچنین تحولی مثبتی برای معرفی مرکز استان در خطه سبز شمال کشور باشد.