طرح «محله سبز» در عباس آباد آران و بیدگل اجرا می شود

عضو هیئت امنای شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل از اجرای طرح «محله سبز» با شعار «همه جدایی ها بد نیست» در این محله خبر داد. حمیدرضا خندان پور گفت: طرح «محله سبز» با شعار «همه جدایی ها بد نیست» به همت شورایاری و مدیریت محله عباس آباد با همکاری شرکت تام مجری طرح […]

عضو هیئت امنای شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل از اجرای طرح «محله سبز» با شعار «همه جدایی ها بد نیست» در این محله خبر داد.

حمیدرضا خندان پور گفت: طرح «محله سبز» با شعار «همه جدایی ها بد نیست» به همت شورایاری و مدیریت محله عباس آباد با همکاری شرکت تام مجری طرح تفکیک زباله از مبدا و با کمک ساکنین محله عباس آباد اجرا می شود.

عضو هیئت امنای شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: در مرحله نخست این طرح تعداد ۱۵۰ کارتن پلاست ویژه بازیافت و تعداد ۱۵۰ عدد کیسه ویژه جمع آوری نان خشک به صورت کاملا رایگان در اختیار خانوارهای متقاضی قرار می گیرد.

خندان پور تصریح کرد: در اجرای این طرح ، با اختصاص یک کد ویژه، خانوارها عضو سامانه تفکیک از مبدا شورایاری عباس آباد می شوند، و پر شدن کارتن پلاست خود را با ارسال کد ویژه خود اعلام می کنند ، مامور ویژه جمع آوری با کارت شناسایی به درب منزل مراجعه و ضمن دریافت بازیافت، وجه آن را به قیمت مصوب ، به صورت نقدی تحویل خانوار ها می دهد.

عضو هیئت امنای شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: اجرای طرح محله سبز با هدف کمک به حفظ طبیعت و چرخه محیط زیست، ایجاد محله ای پاک و زیبا، کاهش ورود زباله های غیرقابل بازیافت به طبیعت، کاهش هزینه های گزاف جمع آوری و دفع زباله و کاهش زباله گردی انجام خواهد گرفت.

خندان پور ادامه داد: ساکنین محله با مشارکت در این طرح ضمن کمک به اهداف آن از منفعت اقتصادی آن هم بهره می برند.

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک این شهر کلید زده است. شورایاری این محله قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال، بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را با مشارکت مردم محله عباس آباد در این محله اجرا کند.

منبع خبر