عزم راسخ شهرداری سی‌سخت در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی

کیانوش صیادی شهردار سی‌سخت گفت: به زودی چندین پروژه عمرانی شهرداری شهر سی‌سخت شروع به کار خواهد کرد. شهردار شهر سی سخت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از اجرا و شروع به کار چندین پروژه عمرانی در آینده نزدیک در سطح شهر سی‌سخت خبر داد و گفت: از مجموعه چندین پروژه عمرانی شهر سی سخت، کار […]

کیانوش صیادی شهردار سی‌سخت گفت: به زودی چندین پروژه عمرانی شهرداری شهر سی‌سخت شروع به کار خواهد کرد.

شهردار شهر سی سخت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از اجرا و شروع به کار چندین پروژه عمرانی در آینده نزدیک در سطح شهر سی‌سخت خبر داد و گفت: از مجموعه چندین پروژه عمرانی شهر سی سخت، کار مناقصه پروژه‌های زیرسازی، لکه گیری و آسفالت معابر شهر در سه فاز با برآورد اولیه ۲۱ میلیارد تومان  لکه‌گیری معابر با اعتبار۸۰۰ میلیون  تومان، پروژه رنگ آمیزی و خط کشی معابر با برآورد اولیه ۸۰۰ میلیون تومان مناقصه انجام و در مرحله انتخاب پیمانکار می‌باشد.

صیادی در ادامه گفت: مابقی پروژه‌ها اعم از پیاده‌رو سازی و ترمیم جداول معابر شهر سی‌سخت، احداث ساختمان مدیریت آتش نشانی و تأسیسات شهری، احداث سالن مدیریت بحران با  با مجموع برآورد اولیه بالغ بر ۱۹ میلیارد  و ۴۰۰میلیون تومان در آستانه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است با طی مراحل قانونی به زودی شاهد اجرایی شدن این پروژه ها خواهیم بود.

شهردار سی سخت ضمن بیان این موضوع که لکه گیری معابر در حال انجام توسط پیمانکار است اظهار داشت: تعداد پروژه‌های  عمرانی از محل اعتبارات بازآفرینی شهری با همکاری اداره راه و شهرسازی استان در سطح شهر سی‌سخت، پروژه لکه گیری و آسفالت معابر، جدول گذاری معابر  احداث پارک بید خونی و همچنین احداث سالن اجتماعات شهر سی‌سخت با مجموع ۲۵میلیارد تومان را در دست اجرا داریم.

صیادی تصریح کرد: اعتقاد داریم که داشتن شهری زیبا، معابر استاندارد و مبلمان مناسب حق شهروندان  سی‌سختی است و در همین راستا با اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی شاهد تغییر و تحول چشمگیر و قابل توجه در شهر سی سخت خواهیم بود.

شهردار سی‌سخت با بیان اینکه طرح آمایش سرزمینی که در حال انجام است و گردشگری می تواند به عنوان سرفصل این آمایش در شهر سی‌سخت مورد توجه قرار بگیرد افزود: با توجه به پتانسیل‌های طبیعی فوق العاده سی‌سخت و نزدیک بودن به فرودگاه یاسوج و نزدیکی کشورهای حوزه خلیج فارس، با برنامه‌ریزی و مدیریت، قابل تبدیل شدن به قطب گردشگری در جنوب کشور را دارد.

شهردار سی‌سخت گفت: تاکنون زیرساخت‌های گردشگری در بیرون از شهر احداث شده که نیاز اساسی امروز توسعه زیرساخت‌های گردشگری در درون شهر سی سخت است و منابع گردشگری زیادی در شهر سی سخت داریم که قابلیت تبدیل شدن به منابع درآمدی پایدار را دارند اما تا کنون هیچ گونه برنامه ریزی اساسی جهت استفاده بهینه در این زمینه انجام نگرفته است.

صیادی با بیان این‌که به دنبال تصویب شهر سی سخت به عنوان منطقه ویژه گردشگری و جذب اعتبارات در سطح ملی خواهیم بود گفت: شهرداری سی سخت آمادگی کامل برای حمایت و همکاری جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری به خصوص تله‌کابین را دارد و همچنین  خواستار همکاری و صدور مجوز لازم در خصوص ساماندهی تپه نور شهدا شهر سی سخت از طرف میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هستیم.

منبع خبر