عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: ظرفیت های غنی اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان داشته‌هایی غنی دارد، اما در شناساندن آن کوتاهی می‌کنیم، بنابراین در هفته فرهنگی اصفهان لازم است داشته‌ها و ظرفیت‌های مردم این کلان‌شهر به مردم ایران و جهان شناسانده شود. به گزارش خبرگزاری شهرداری ای کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، محمدرضا فلاح در یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی […]

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان داشته‌هایی غنی دارد، اما در شناساندن آن کوتاهی می‌کنیم، بنابراین در هفته فرهنگی اصفهان لازم است داشته‌ها و ظرفیت‌های مردم این کلان‌شهر به مردم ایران و جهان شناسانده شود.
به گزارش خبرگزاری شهرداری ای کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، محمدرضا فلاح در یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا در تذکری با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هفته اصفهان پاسداشت مردم اصفهان است که با رفتارهای خوب خود به زیبایی‌های این شهر می‌افزایند.
وی با اشاره به جایگاه میراث فرهنگی اصفهان در ایران و جهان گفت: هفته اصفهان باید هفته جشن و سرور مردم این شهر و شناساندن زیبایی‌های مادی و معنوی، هفته تجلیل از بزرگان، علما، هنرمندان، ورزشکاران، قهرمانان و خانواده معظم شهدا باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در هفته اصفهان باید برنامه‌های ملی و بین‌المللی برگزار شود، اما در برنامه‌های ملی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی با اصفهان همکاری نمی‌کنند، تصریح کرد: استانداری و دستگاه‌های دولتی باید در کنار شهرداری اصفهان باشند و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این برنامه‌ها کمک کنند.

فلاح ادامه داد: اصفهان داشته‌هایی غنی دارد، اما در شناساندن آن کوتاهی می‌کنیم، بنابراین در هفته فرهنگی اصفهان لازم است داشته‌ها و ظرفیت‌های مردم این کلان‌شهر به مردم ایران و جهان شناسانده شود.