عملیات احداث باغ خانواده در تیران امسال آغاز می شود/ دیدارهای مردمی در مساجد

«حسن حجتی» در نشست صمیمی با مردم تیران به دغدغه ای شهروندان در حوزه های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس یک برنامه مشخص خدمات رسانی به مردم انجام می شود و طرح های شهری پیش خواهد رفت. شهردار تیران افزود: برنامه افق ۲۰ سال شهر تدوین و برای آن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت […]

«حسن حجتی» در نشست صمیمی با مردم تیران به دغدغه ای شهروندان در حوزه های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس یک برنامه مشخص خدمات رسانی به مردم انجام می شود و طرح های شهری پیش خواهد رفت.

شهردار تیران افزود: برنامه افق ۲۰ سال شهر تدوین و برای آن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدن به این نقطه تدوین و برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به نیاز به فضای سبز و محیط های فرهنگی و تفریحی در شهر گفت: عملیات احداث باغ خانواده در تیران امسال آغاز می شود که این مکان در اختیار بانوان به صورت اختصاصی در روزها و در ایام خاص نیز برای برنامه های خانوادگی خواهد بود.

حجتی اضافه کرد: باغ بانوان فعلی با کمبود فضا روبرو است و نیاز به محیط بزرگتری برای بانوان و تفریح و ورزش آنان است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات آن در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بزودی کلنگ زنی آن انجام و عملیات اجرایی در محیطی بزرگ در شش ماهه دوم آغاز می شود.

شهردار تیران به کمبود اعتبارات اشاره کرد و اذعان داشت: همین کمبود بودجه و عدم تخصیص برخی از سرفصل های دولتی اداره شهر را با مشکل روبرو ساخته است.

دیدارهای مردمی در مساجد

وی گفتگو با مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را مهم دانست و تصریح کرد: این اقدام در مساجد و حضور ذر محلات مختلف توسط تیم شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر انجام می شود.

حجتی ادامه داد: پشتوانه مردمی نعمتی برای اداره شهر و کمک به رفع نیازها است که از آن استفاده می شود و مدیریت شهری آمادگی تعامل با نهادهای مختلف را برای مدیریت شهر دارد.

منبع خبر