عملیات لایروبی جداول و معابر سطح شهر فریدون شهر

شهردار فریدون شهر اظهار کرد: عملیات لای روبی جداول و معابر سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری فریدون شهر در حال انجام است. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور” بلدیه آنلاین” و به نقل از واحد روابط عمومی شهرداری فریدون شهر، ابراهیم باتوانی افزود: باتوجه به آغاز فصل برگ ریزان و بارش‌های احتمالی در […]

شهردار فریدون شهر اظهار کرد: عملیات لای روبی جداول و معابر سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری فریدون شهر در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور” بلدیه آنلاین” و به نقل از واحد روابط عمومی شهرداری فریدون شهر، ابراهیم باتوانی افزود: باتوجه به آغاز فصل برگ ریزان و بارش‌های احتمالی در فریدونشهر و همچنین آب گرفتگی شدید معابر در هنگام بارندگی، جوی های آب نقش پر رنگی در هدایت سیلاب ها و جلو گیری از آبگرفتگی معابر ایفا می کنند و از آنجایی که این آبگذرها در طول مدت سال به دلیل انباشته شدن پساب ها و گل و لای، کم عمق می شوند لذا هر ساله در این فصل عملیات لایروبی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه این عملیات باهدف آمادگی در برابر بارندگی انجام میگیرد گفت: تیروهای خدماتی در محله لاچینانی ،خیابان های شهید رفیعی، شهید گوگونانی، طالقانی و مدنی مشغول خدمت هستند.