فاز دوم میدان مرکزی میوه و تره بارالغدیر اهواز در مسیر بهره برداری

شهرداران آنلاین/در جلسه ای با حضور قائم مقام و معاون مالی اداری شهرداری اهواز، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، سرمایه گذار و بهره برداران، مشکلات و موانع بهره برداری از فاز دوم میدان  مرکزی اهواز بررسی شد. برپایه این گزارش  میدان  میوه و تره بار الغدیر اهواز، تنها میدان مرکزی، انتقال عرضه و نگهداری میوه و […]

شهرداران آنلاین/در جلسه ای با حضور قائم مقام و معاون مالی اداری شهرداری اهواز، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، سرمایه گذار و بهره برداران، مشکلات و موانع بهره برداری از فاز دوم میدان  مرکزی اهواز بررسی شد.
برپایه این گزارش  میدان  میوه و تره بار الغدیر اهواز، تنها میدان مرکزی، انتقال عرضه و نگهداری میوه و تره بار در کلانشهر اهواز می باشد و نقش مهمی در تامین امنیت غذایی و بهداشت و سلامت شهروندان دارد .
ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در حاشیه این جلسه گفت: تاکید شهردار اهواز در راستای کاهش قیمت تمام شده میوه و تره بار، تسهیل و ایجاد شرایط بهتر برای فعالیت های میدان و لزوم گسترش خدمات دهی در میدان، بهره برداری از فاز های توسعه میدان است و در این جلسه که با حضور قائم مقام و معاون مالی اداری شهرداری برگزار شد عزم و اراده حاضران در جهت رفع موانع اجرایی این پروژه بود.