فرش قرمز مدیریت شهری کوهپایه برای سرمایه گذاران شهر زیرزمینی

سخنگو و عضو شورای شهر کوهپایه با اشاره به شهر زیرزمینی کوهپایه که قابلیت تبدیل شدن به یک مجموعه بزرگ گردشگری را دارد اظهار کرد: مدیریت شهری از کلیه سرمایه گذاران حوزه گردشگری در خصوص تحقق این امر دعوت به همکاری می کند. محمد علی مومنیان بیان کرد: در دوره های گذشته حدود 200 متر […]

سخنگو و عضو شورای شهر کوهپایه با اشاره به شهر زیرزمینی کوهپایه که قابلیت تبدیل شدن به یک مجموعه بزرگ گردشگری را دارد اظهار کرد: مدیریت شهری از کلیه سرمایه گذاران حوزه گردشگری در خصوص تحقق این امر دعوت به همکاری می کند.
محمد علی مومنیان بیان کرد: در دوره های گذشته حدود 200 متر از این سازه بازگشایی شده و در این دوره نیز شهرداری پیگیر اقدامات قانونی خصوصا در مورد ثبت اثر و بیمه پروژه است.
وی افزود: در برداشت اولیه این اثر در سه طبقه و در عمق 4 تا 16 متری پیش بینی شده است و قدمت آن سه هزار سال و متعلق به دوره ساسانیان می باشد.
مومنیان با اشاره به جلسات مهمی که در خصوص این پروژه ملی صورت گرفته است اذعان کرد: از تمامی سرمایه گذاران حوزه گردشگری دعوت می کنیم در تحقق این اثر تاریخی منحصر به فرد به مجموعه گردشگری و درآمدزا برای شهر کوهپایه مشارکت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین”، این مکان باستانی توسط شهرداری کوهپایه در حال کاوش و نقشه برداری است.