فصل جدید روابط اصفهان و لهستان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان برپایی نمایشگاه عکس کودک لهستانی و حضور وزیر امورخارجه لهستان در این کلانشهر را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد این اتفاق فصل جدیدی در روابط اصفهان و لهستان باشد. مجتبی شاهمرادی  _دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در آئین افتتاح نمایشگاه عکس کودک لهستانی در اصفهان، […]

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان برپایی نمایشگاه عکس کودک لهستانی و حضور وزیر امورخارجه لهستان در این کلانشهر را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد این اتفاق فصل جدیدی در روابط اصفهان و لهستان باشد.

مجتبی شاهمرادی  _دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در آئین افتتاح نمایشگاه عکس کودک لهستانی در اصفهان، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در اردیبهشت رویایی و هفته فرهنگی اصفهان، میزبان وزیر امور خارجه لهستان هستیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس کودک لهستانی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت در این راستا همکاری‌های مؤثری با سفارت لهستان در ایران انجام شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان افزود: برپایی نمایشگاه عکس کودک لهستانی در اصفهان و حضور وزیر امورخارجه لهستان در اصفهان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این اتفاق فصل جدیدی در روابط اصفهان و لهستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان تلاش دارد مکان‌هایی که در گذشته لهستانی‌ها در اصفهان حضور داشتند را به عنوان مکان‌های تاریخی به ثبت برساند، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم به‌زودی هفته اصفهان را در شهرهای لهستان گرامی بداریم.

منبع خبر