فضای رسانه نجغ آباد مزین به پوسترهایی با عنوان ” روایت فتح ” شد

در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، فضای رسانه شهر مزین به پوسترهایی با عنوان ” روایت فتح ” شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نجف آباد، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد خبر از نصب سری جدید پوسترهای رسانه ای در […]

در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، فضای رسانه شهر مزین به پوسترهایی با عنوان ” روایت فتح ” شد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نجف آباد، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد خبر از نصب سری جدید پوسترهای رسانه ای در فضای شهر نجف آباد با عنوان “روایت فتح” دادند .
علیرضا خاکسار گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس برنامه های متنوعی از جمله روایت جدیدی از “در مسیرجاودانگی ۵” تحت عنوان ” روایت فتح” از تاریخ ۶ تا ۱۰ مهر ماه با همکاری ستاد برگزاری مراسمات در محل ورزشگاه کارگری در نظر گرفته شد .
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره نمود که اتاق اندیشه ورز رسانه شهر جهت این دوره فضا سازی شهری پوسترهای “روایت فتح ” که یادآور ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، ناامنی های شهری ۱۴۰۱ و … می باشد را به نمایش گذاشته است . امروزه وظیفه همه سازمان‌ها و نهادهاست تا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران آن دوران و دوران حال را زنده نگه‌ دارند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از تمامی مردم شهید پرور شهرستان نجف آباد دعوت نمود که در برنامه “روایت فتح” که روایتی است متفاوت از جنگ هشت ساله دفاع مقدس و اتفاقات امروزه جامعه حضور بهم رسانند.