فضا سازی در سطح شهر به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان: نوشته شده در تاریخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۴ | فضا سازی در سطح شهر به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر اقدام به فضاسازی سطح شهر متناسب با این ایام نمود. […]

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان:

نوشته شده در تاریخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۴ | فضا سازی در سطح شهر به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر اقدام به فضاسازی سطح شهر متناسب با این ایام نمود.

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازپایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر: مصطفی خادم سیدالشهدا سرپرست روابط عمومی شهرداری شوشتر گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام والای پدر روابط عمومی شهرداری اقدام به چاپ بنر و فضا سازی در سطح شهر با هدف شناخت بیش از پیش با حضرت علی(ع)، گفتار و کردار ایشان نمود.
مصطفی خادم سیدالشهدا نیز در این خصوص گفت: گفتار و کردار حضرت علی (ع) چراغ راه زندگی همه می باشد.
اگر انسان بتواند ابعاد شخصیتی این حضرت را بشناسد بی تردید راه رستگاری را یافته است. وی همچنین با بیان اینکه شیعه علی(ع) بودن افتخاری بس عظیم است ادامه داد: همه ما باید نهایت تلاش خود را برای حرکت در مسیر زندگی آن حضرت به کار گیریم تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.