فعالیت کاروان شادی نوروز در قرچک آغاز شد

شهردار قرچک گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و به منظور افزایش سطح نشاط عمومی جامعه فعالیت کاروان شادی در قرچک آغاز شد. محسن خرمی شریف روز پنجشنبه در جریان فعالیت کاروان شادی نوروز گفت: این کاروان با طراحی شخصیت‌ها و نماد نوروز و اجرای سفره هفت سین همراه با موسیقی زنده در مناطق مختلف […]

شهردار قرچک گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و به منظور افزایش سطح نشاط عمومی جامعه فعالیت کاروان شادی در قرچک آغاز شد.

محسن خرمی شریف روز پنجشنبه در جریان فعالیت کاروان شادی نوروز گفت: این کاروان با طراحی شخصیت‌ها و نماد نوروز و اجرای سفره هفت سین همراه با موسیقی زنده در مناطق مختلف شهر حرکت کرده و پیام آور تولد بهار برای مردم است.

وی تصریح کرد: این کاروان با خود پیام زدودن کهنگی و برپایی آیین دوستی و کنارگذاشتن کینه‌ورزی و دشمنی به همراه دارد. برنامه های این کاروان از امروز آغاز شده و مسیر پلیس راه تا میدان امام خمینی(ره) را طی کرده و سپس باحضور در خیابان مخابرات و شهرک طلائیه، برنامه‌های متنوعی برای مردم اجرا می‌کند.

شهردار قرچک افزود: کاروان شادی نوروز روز ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۱ صبح در خیابان محمدآباد و ولی آباد و ساعت ۱۶ از خیابان داودآباد تا پارک خبرنگار، ۲۹ اسفندماه ساعت ۱۱ صبح در خیابان ۱۲ متری زیباشهر و ساعت ۱۶ از میدان پوئینک تا شهرک گلشهر، ۲ فروردین ساعت ۱۷ از شهرک میرزائیه خیابان امام(ره)، ۳ فروردین ساعت ۱۷ خیابان الحدید و ۴ فروردین ساعت ۱۷ از خیابان مسجدجامع تا شهرک فردیس حرکت می کنند.

ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک در سال ۱۴۰۰
وی همچنین از ثبت ۴ هزار و ۷۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

خرمی شریف اظهار داشت:  سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات و معضلات شهری تا حصول نتیجه و رفع مشکلات هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری از فروردین ۱۴۰۰ تا به امروز مردم قرچک، ۴ هزار و ۷۷۴ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می دهد، موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با هزار و ۱۱۵ تماس، نظافت جداول و طعمه گذاری با ۷۲۴ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۶۱۴ تماس، نظافت محل و جمع آوری زباله و نخاله با ۴۶۷ تماس، حوزه عمران( نصب و تعمیر پل، دریچه، جدول و کفپوش) با ۳۷۸ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۳۷۶ تماس و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با هزار و ۱۰۰ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی می توانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده  است.

منبع خبر