فعالیت ۲۴۵ تکنسین برای تعمیر اتوبوس‌ها در پایانه شهید مهرابی اصفهان

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تعداد تکنسین‌های مشغول به کار در پایانه شهید مهرابی حدود ۲۴۵ نفر است، گفت: در بخش تعمیرات سنگین و تخصصی ناوگان، اتوبوس دارای مشکل فنی توسط اتوبوس سیار به این پایانه منتقل می‌شود. سیدمهدی کاظمی اظهار کرد: تعمیرات ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با هدف سرویس‌دهی […]

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تعداد تکنسین‌های مشغول به کار در پایانه شهید مهرابی حدود ۲۴۵ نفر است، گفت: در بخش تعمیرات سنگین و تخصصی ناوگان، اتوبوس دارای مشکل فنی توسط اتوبوس سیار به این پایانه منتقل می‌شود.

سیدمهدی کاظمی اظهار کرد: تعمیرات ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان به دو دسته جزئی و سبک و سنگین و تخصصی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به تعمیرات اتوبوس‌های شهری در بخش جزئی و سبک افزود: در این بخش تعمیرات اتوبوس‌های سطح شهر توسط امدادان سیار اتوبوسرانی رسیدگی و پیگیری می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه دسته دوم، تعمیرات سنگین و تخصصی ناوگان است که اتوبوس دارای مشکل فنی توسط اتوبوس سیار به پایانه شهید مهرابی منتقل می‌شود، تاکید کرد: تکنسین‌های ماهر و زبده‌ای در پایانه شهید مهرابی حضور دارند که نسبت به تعمیر اتوبوس در بهترین فرصت اقدام می‌کنند و اتوبوس تعمیر شده به سرویس‌دهی سطح شهر باز می‌گردد.

کاظمی با بیان اینکه تعداد تکنسین‌های مشغول به کار در توقفگاه شهید محرابی حدود ۲۴۵ نفر است، گفت: سرویس‌های دوره‌ای اتوبوس‌ها هر شب بر اساس تیپ اتوبوس صورت می‌گیرد و مواردی از جمله میزان روغن، آب، کارکرد موتور، سیستم و فرایند سوخت‌گیری به‌صورت کامل در اتوبوس‌ها بررسی می‌شود.
منبع: http://imna.ir/x8fgZ