فناوری هوش مصنوعی در خدمت هوشمند‌سازی و قدرتمندتر کردن کسب‌وکار

احمد صارمی مدیر غرفه هوش سامان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند گفت:گروه هوش‌سامان، در راستای بهره‌مند ساختن کسب‌وکارها از تکنولوژی هوش مصنوعی، قدم در عرصه انفورماتیک نهاده است. ما با بهره‌مندی از متخصصین توانمند در این حوزه متفاوت‌ترین، با کیفیت‌ترین و قابل اطمینان‌ترین خدمات را برای هوشمند‌سازی و قدرتمندتر کردن کسب‌وکار شما ارائه می‌دهیم. هوش‌سامان […]

احمد صارمی مدیر غرفه هوش سامان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند گفت:گروه هوش‌سامان، در راستای بهره‌مند ساختن کسب‌وکارها از تکنولوژی هوش مصنوعی، قدم در عرصه انفورماتیک نهاده است. ما با بهره‌مندی از متخصصین توانمند در این حوزه متفاوت‌ترین، با کیفیت‌ترین و قابل اطمینان‌ترین خدمات را برای هوشمند‌سازی و قدرتمندتر کردن کسب‌وکار شما ارائه می‌دهیم. هوش‌سامان با تلاش پیوسته، مسئولیت‌پذیری بالا و پشتیبانی قوی برای ممکن ساختن غیرممکن‌ها است.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ؛ وی در باره ارائه خدمات هوش مصنوعی و زمینه فعالیت شرکت گفت: سامانه تشخیص چهره با استفاده از فناوری‌هایی مانند یادگیری عمیق، یادگیری ماشین و پردازش تصویر، مشخصات چهره افراد و اجزای صورت آن‌ها را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد. سپس از اطلاعات به دست آمده طی این فرآیند، جهت تطابق چهره، محو کردن آن و نیز استخراج ویژگی‌ها و حالات چهره استفاده می‌کند.

سامانه بازخوانی اسناد با تشخیص خودکار متون و تصاویر درج‌ شده روی اسناد فیزیکی و تبدیل آن‌ها به داده‌های دیجیتالی، فرآیند استخراج اطلاعات از انواع مدارک را تسریع کرده و احتمال بروز هر گونه خطای انسانی را کاهش می‌دهد.

و سامانه پلاک‌خوان خودرو با استفاده از فناوری‌های یادگیری عمیق، پردازش متن و OCR پلاک خودرو را شناسایی می‌کند. سپس اطلاعات درج شده روی آن‌را تشخیص داده و استخراج می‌کند. همچنین در شرایطی که تشخیص پلاک امکان‌پذیر نباشد، نوع و رنگ خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع خبر