قاسم‌زاده شهردار اصفهان: انقلاب بی‌نظیر در ساختار فرسوده شهرداری اصفهان رقم خورد

شهردار اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های گذشته با راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و سوت‌زنی، بسترهای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری فراهم شد، گفت: اکنون انقلابی در ساختارهای فرسوده و قدیمی شهرداری اصفهان رقم خورده است که در کشور نظیر ندارد و شهروندان می‌توانند بدون حضور در شهرداری پروانه ساختمانی بگیرند. علی قاسم‌زاده در صفحه شخصی […]

شهردار اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های گذشته با راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و سوت‌زنی، بسترهای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری فراهم شد، گفت: اکنون انقلابی در ساختارهای فرسوده و قدیمی شهرداری اصفهان رقم خورده است که در کشور نظیر ندارد و شهروندان می‌توانند بدون حضور در شهرداری پروانه ساختمانی بگیرند.

علی قاسم‌زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«بیش از ۹ ماه از حضورم در شهرداری می‌گذرد، در طول این مدت تلاش کردم که شهروندان تغییر به نفع خود را حس کنند و طعم آن را بچشند و فقط در حد شعار باقی نماند.

سعی کردیم از اقداماتی که همچون مُسکنِ کوتاه مدت است، فاصله بگیریم چون مردم از این کارها خسته و کلافه شده‌اند و انتظار اقدامات اساسی را دارند.

در چند ماه گذشته با راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و سوت‌زنی، زیرساخت‌ها و بسترهای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را فراهم کردیم.

و حالا انقلابی در ساختارهای فرسوده و قدیمی شهرداری رقم خورده است که در کشور نظیر ندارد، تغییراتی انجام شده که باعث می‌شود یکی از مهم‌ترین فرآیندهای کاری کاهش یابد، پرداخت‌های مالی شفاف شود، سایه شوم فساد از سیستم اداری حذف گردد و…

وقت آن رسیده که کفش‌های آهنین را از پای در آورید، دیگر جهت صدور پروانه ساختمانی نیازی نیست به شهرداری مراجعه کنید. بدون حضور در شهرداری پروانه بگیرید».

منبع خبر