قدردانی شهردار قاین از حضور و مشارکت مردم شهرستان قاینات در انتخابات

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین؛ شهردار قاین طی پیامی از حضور و مشارکت مردم شهرستان قاینات در انتخابات قدردانی کرد. متن پیام دکتر یداله غلام پور شهردار قاین به این شرح است: حضور موثر و پرشور مردم شهرستان قاینات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین؛ شهردار قاین طی پیامی از حضور و مشارکت مردم شهرستان قاینات در انتخابات قدردانی کرد.

متن پیام دکتر یداله غلام پور شهردار قاین به این شرح است: حضور موثر و پرشور مردم شهرستان قاینات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری(۱۱ اسفند ۱۴۰۲) و رای بالای مردم شهرستان قاینات و استان را به حضرت آیت الله رییسی نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری؛نشان از آگاهی، تعهد و پایبندی مردم این شهرستان به نظام جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن است.

بی شک، برگزاری انتخابات، یکی از مهمترین شاخص‌های مردم سالاری دینی است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، به شکوفایی و کمال رسیده است.

اینجانب ضمن تشکر از تمامی اقشار مردم و نامزدهای محترم مجلس و حامیان آنها و مسئولین دفاتر نامزدها در شهرستان که با حضور خود و ایجاد شور و نشاط زمینه ساز مشارکت آحاد مردم عزیز شهرستان در انتخابات شدند، از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران در حوزه انتخابیه اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، رانندگان و نیروهای خدماتی صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم . اینجانب تجدید انتخاب جناب آقای دکتر سلمان اسحاقی را به عنوان نماینده مردم شهرستانهای قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی به ایشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با تلاش و همدلی همه مسئولین و نماینده منتخب شاهد رشد و شکوفایی حوزه انتخابیه باشیم.

یداله غلام پور شهردار قاین