قدردانی مدیران منطقه ۲ شهرداری قم از شکیبایی شهروندان منطقه در اجرای پروژه تونل جمهوری اسلامی/اجرای طرح سرعت می‌گیرد

شهرداران آنلاین/جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری منطقه ۲ قم همزمان با دهه کرامت با حضور در درب منازل ساکنان اطراف پروژه تونل جمهوری، از صبر و شکیبایی آنان در اجرای طرح‌های عمرانی منطقه قدردانی کردند. به گزارش شهرنیوز، در این مراسم مدیران شهری با حضور در درب منازل اهالی بلوار نور شرقی به جهت […]

شهرداران آنلاین/جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری منطقه ۲ قم همزمان با دهه کرامت با حضور در درب منازل ساکنان اطراف پروژه تونل جمهوری، از صبر و شکیبایی آنان در اجرای طرح‌های عمرانی منطقه قدردانی کردند.
به گزارش شهرنیوز، در این مراسم مدیران شهری با حضور در درب منازل اهالی بلوار نور شرقی به جهت همراهی در احداث پروژه تونل بلوار جمهوری اسلامی، با اهدای لوح سپاس و گلدان از همراهی آنان قدردانی و از طولانی شدن اجرای این طرح عذرخواهی کردند.
تشریح آخرین وضعیت اجرای این طرح بزرگ عمرانی و تسریع در اجرای آن از موضوعات مهمی بود که در گفت‌وگوی مدیران شهری منطقه ۲ با شهروندان ساکن در اطراف اجرای طرح تونل جمهوری مطرح شد.
بر اساس این گزارش، اقدام ابتکاری و خلاقانه مدیران شهری منطقه دو شهرداری قم در دلجویی رسمی از شهروندان ساکن این منطقه به جهت طولانی شدن اجرای پروژه عمرانی تونل جمهوری، برای نخستین بار صورت گرفت.