قرارگاه خاتم‌الانبیاء به متروی اهواز ‌ورود نکرد/ با درخواست کافرما به پروژه ورود خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرگزاری تسنیم دراهواز، سردار عبدالرضا عابد امروز در حاشیه بازدید از طرح توسعه میدان نفتی اهواز ۲ ، ۳ و ۵ و کارگاه خودکفایی سردار هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از آغاز به کار این میدان ساختاری برای سازماندهی  با تعهد […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرگزاری تسنیم دراهواز، سردار عبدالرضا عابد امروز در حاشیه بازدید از طرح توسعه میدان نفتی اهواز ۲ ، ۳ و ۵ و کارگاه خودکفایی سردار هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از آغاز به کار این میدان ساختاری برای سازماندهی  با تعهد قرارداد آن وجود نداشت. در حال حاضر قرارکاه خاتم توانست با به‌کارگیری نیروهای بومی متخصص و با تجربیات بالا با وارد کردن دکل جدید این پروژه را تکمیل کند.

وی افزود: قرارگاه خاتم استان خوزستان حدود ۲۵ تا پروژه تعریف‌نشده در بخش آبفا، راه آهن، آبرسانی، احیا و حفاری میادین نفتی دارد و پیش بینی می‌شود که برای پروژه‌های زودبازده در این موارد برنامه‌هایی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه خاتم با اشاره به پروژه مترو اهواز گفت: در حوزه متروی اهواز هنوز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ورود نکرده است. به دلیل اینکه کار پروژه مترو با پیمانکار بخش خصوصی بود.اگر مشکلات حقوقی آن حل شود و در صورت درخواست کارفرمای این طرح از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، در حد توان برای این پروژه اقدام خواهیم کرد.

سردار عابد در ادامه گفت:  قرارگاه خاتم در هر پروژه ای که ورود کرده به فکر تمام کردن آن بود و به دنبال رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام/۷۳۵/.