قرچک صاحب نمایشگاه دائمی می‌شود

شهردار قرچک گفت: با تکمیل عملیات احداث نمایشگاه دائمی در قرچک، این شهر از مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برخوردار می‌شود. محسن خرمی‌شریف روز یکشنبه در بازدید از محل اجرای طرح نمایشگاه دائمی قرچک اظهار داشت: محل دائمی نمایشگاه های شهر قرچک، یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی شهرستان است که در زمینی به مساحت یکهزار […]

شهردار قرچک گفت: با تکمیل عملیات احداث نمایشگاه دائمی در قرچک، این شهر از مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برخوردار می‌شود.

محسن خرمی‌شریف روز یکشنبه در بازدید از محل اجرای طرح نمایشگاه دائمی قرچک اظهار داشت: محل دائمی نمایشگاه های شهر قرچک، یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی شهرستان است که در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ مترمربع در حال احداث است.

وی افزود: این مکان پیش از این نیز به عنوان محلی برای برپایی نمایشگاه‌های تخصصی هنرمندان مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی با توجه به قدمت بالا و استقبال بی‌نظیر هنرمندان و صاحبان صنایع از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در این مکان که در مرکز شهر قرچک واقع شده، مدیریت شهری تلاش کرد تا با تخریب و بازسازی، مکان مناسبی را برای عموم مردم ایجاد کند.

قرچک صاحب نمایشگاه دائمی می‌شود
این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح با ۵۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار و همکاری بخش خصوصی در حال اجرا بوده و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی همراه است و تلاش می‌شود تا در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
خرمی شریف اضافه کرد: در اجرای این طرح، از المان‌های سنتی و معماری ایرانی اسلامی استفاده و غرفه‌های متعدد ایجاد شده در آن می‌توان هنر و صنعت هنرمندان و صنعتگران قرچکی را در معرض دید عمومی مردم قرار داد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر