قطعی برق در اراک موجب برقراری یک‌هزار و ۲۰۰ تماس با آتش‌نشانی شد

شهرداران آنلاین/مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: قطعی برق و اعمال خاموشی‌های روز گذشته موجب برقراری یک هزار و ۲۰۰ تماس اشتباه شهروندان با آتش‌نشانی شد. ‍ 🔴به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، سید « سیف‌الدین اجاقی» در این خصوص  گفت: این تماس‌ها در پی آشنا […]

شهرداران آنلاین/مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: قطعی برق و اعمال خاموشی‌های روز گذشته موجب برقراری یک هزار و ۲۰۰ تماس اشتباه شهروندان با آتش‌نشانی شد.


‍ 🔴به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، سید « سیف‌الدین اجاقی» در این خصوص  گفت: این تماس‌ها در پی آشنا نبودن مردم با شماره تلفن‌های اتفاقات برق صورت گرفت و مشکلات زیادی را برای آتش‌نشانی ایجاد کرد.


🔵وی بیان کرد: انتظار است مردم در زمان قطعی برق با شماره ۱۲۵ تماس برقرار نکنند و با مشغول کردن این خطوط مانع امدادرسانی به حوادث مختلف و ضروری نشوند.


🔴مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: در زمان قطعی برق حوادث متعددی رقم می‌خورد لذا تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی نه تنها هیچ مشکلی از شهروندان را در زمینه قطع برق حل نمی‌کند بلکه به بار ترافیکی خطوط تلفن آتش نشانی هم اضافه می‌کند و این امر باعث تاخیر در عملیات نجات به حادثه دیدگان می‌شود.


🔵اجاقی تصریح کرد: مردم در صورت قطعی برق با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.وی گفت: سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اراک با ظرفیت پنج خط به طور همزمان آماده دریافت اخبار حوادث و امدادرسانی است.