لزوم توسعه سرانه آموزشی و علمی در منطقه ۲۲ تهران

جلسه هم اندیشی مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی با مسئولان شهرداری منطقه۲۲ با هدف تعاملات فی مابین در ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، جلسه هم اندیشی با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، مدیران شهری و معاونین این دانشگاه برگزار شد. در این جلسه […]

جلسه هم اندیشی مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی با مسئولان شهرداری منطقه۲۲ با هدف تعاملات فی مابین در ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، جلسه هم اندیشی با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، مدیران شهری و معاونین این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه حاجوی گفت: مراکز علمی گوناگونی در محدوده منطقه ۲۲ قرار دارند که یکی از این مراکز علمی پردیس دانشگاه علامه طباطبایی است و شهرداری توجه ویژه ای به موضوعات علم و پژوهش خواهد داشت.

وی افزود: برخی اقدامات در توسعه دو پردیس دانشگاه علامه از گذشته بین مدیریت شهری و دانشگاه صورت گرفته که در تلاش هستیم به شکل جدی گره های این توافق قدیمی را با هدف توسعه سرانه آموزشی و علمی باز کنیم.

حاجوی ادامه داد: در نظر داریم این هم اندیشی هر دو هفته یک بار برگزار شود تا هرچه سریعتر تصمیمات و اقدامات مورد نظر کارشناسی شده مورد اجرا قرار گیرد.

در ادامه این نشست نیز معتمدی گفت: دانشگاه علامه یکی از قدیمی ترین مراکز علمی کشور است؛ اما متاسفانه پراکندگی دانشکده های این دانشگاه مشکلاتی را برای دانشجویان و استاتید به وجود آورده است.

وی افزود: در حال حاضر دو پردیس بزرگ این دانشگاه در منطقه ۲۲ واقع در محله دهکده المپیک و بلوار ورزشگاه قرار دارد که در نظر داریم با توسعه این دو پردیس مشکل پراکندگی دانشکده های دانشگاه علامه را برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: خوشبختانه شهردار منطقه همکاری و همیاری مناسبی برای توسعه پردیس دانشگاه دارد و راه اندازی خوابگاه دانشجویی تحولی عظیم در رفاه دانشجویان به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است؛ راه اندازی خوابگاه این دانشگاه کمک بزرگی به کاهش مسافت تردد دانشجویان و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا و بار ترافیکی و نهایتا تلف نشدن وقت دانشجویان و پژوهشگران در تردد چند ساعته از مرکز شهر به این نقطه غربی تهران می شود.

منبع خبر