لزوم توسعه همکاری‌های مرکز ۱۳۷ پلاس و سازمان مدیریت بحران شهر تهران

روسای مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر توسعه همکاری این دو مجموعه تاکید کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در جلسه ای که صبح امروز با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و […]

روسای مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر توسعه همکاری این دو مجموعه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در جلسه ای که صبح امروز با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+  به همراه تعدادی از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مشارکت شهروندان در سامانه ۱۳۷+ نشانه اعتماد آنها به شهرداری است و تحول بزرگی با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در سطح شهر انجام شده و در گزارشات این موضوع قابل مشاهده است و باید قدردان همکاران در این حوزه بود.

رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ نیز افزایش تماس های شهروندان در حوزه طرح ها و موضوعات توسعه‌ی شهری را نشان دهنده امیدواری و مشارکت جویی شهروندان دانست و افزود: بایستی در شهرداری قدردان و پاسخگوی این مطالبات باشیم و هم افزایی مرکز ۱۳۷+ و سازمان مدیریت بحران می‌تواند در شناسایی و رسیدگی به مشکلات شهری مفید بوده و به بهبود شرایط زندگی شهری کمک کند.

 در ادامه جلسه، مباحث مختلفی مانند اقدامات مشترک سامانه ۱۳۷+ و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حوزه هایی مانند رسیدگی به موضوعات خرد ایمن سازی در سطح شهر، ساختمان های ناایمن، Hse ، استقرار کارشناسان سامانه ۱۳۷+ در حوزه Eoc سازمان بحران و کد ۶ سامانه +۱۳۷ (تماس شهروندان در موضوع کرونا) مطرح و بر توسعه همکاری‌های فیمابین دو مجموعه تاکید شد.

پس از این نشست، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و همراهان، از فرآیند ثبت و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷+ و نیز اکیپ‌های اجرایی خودرویی و موتوری ۱۳۷ نواحی بازدید بعمل آوردند .

منبع خبر