لزوم فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار متروی قم

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا انگشت باف سرپرست سازمان قطار شهری قم به همراه سایر مدیران این سازمان، در بازدیدی سرزده و شبانگاهی از فعالیت شبانه پیمانکار پروژه و پیگیری مصوبات هفته گذشته، از ایستگاه میدان کشاورز مترو بازدید کرد. سرپرست سازمان قطار شهری قم در این بازدید اظهار داشت: برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا انگشت باف سرپرست سازمان قطار شهری قم به همراه سایر مدیران این سازمان، در بازدیدی سرزده و شبانگاهی از فعالیت شبانه پیمانکار پروژه و پیگیری مصوبات هفته گذشته، از ایستگاه میدان کشاورز مترو بازدید کرد.

سرپرست سازمان قطار شهری قم در این بازدید اظهار داشت: برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی و تحقق اهداف مدنظر، لازم است قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به‌عنوان پیمانکار پروژه مترو قم تمامی جبهه کاری ها را در هر دو بخش ساخت و تجهیزات به‌صورت عملیاتی و شبانه‌روزی فعال نماید.

عماد معینی رئیس اداره نظارت سازمان قطار شهری قم نیز در این بازدید ضمن تأکید بر اجرای مصوبات دوره‌ای و پیگیری مستمر فعالیت‌ها، خواستار فعالیت بیش‌ازپیش پیمانکار و فراهم نمودن مقدمات بهره‌برداری از فاز ۱ خط A مترو قم شد.

منبع خبر