شهردار بندرعباس:

مادامی که حقوق کارگر پرداخت نشود مدیری حقوق نخواهد گرفت

شهردار بندرعباس گفت:تا زمانی که حقوق کارگران پرداخت نشود هیچ کارمند و مدیری حقوق نخواهد گرفت این دستور من است و آخرین نفر باید شورای اداری حقوق دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _هرمزگان_ مهدی نوبانی شهردار بندرعباس  در مراسمی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر  در سالن ورزشی فجر بندرعباس و با حضور ۲ هزار۵۰۰ نفر از کارگران شهرداری برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز حال مردم خوب است بخاطر زحمات شما کارگران عزیز است و ما با برنامه ریزی  که کردیم سعی کردیم حقوق عزیزان را در اولویت قرار بدهیم و حقوق های عقب افتاده کارگران را پرداخت کنیم امروز به لطف خداوند منان حقوق این کارگران بروز شده است و شورای محترم هم یک میلیون تومان پاداش روز کارگر برای این کارگران در نظر گرفتند که تقدیم عزیزان خواهد.

نوبانی به فضای سبز شهر بندرعباس نیز اشاره داشت و افزود:اگر امروز فضای سبز شهر بندرعباس واقعا تغییرات زیاد و بسیار خوبی داشته است به همت همین عزیزان در حوزه ی فضای سبز  و کارگران عزیزی بوده است که از این فضای سبز نگهداری می کنند.

نوبانی پرداخت به موقع حقوق کارگران را یکی از اولویت های مهم دانست و تاکید کرد : تا زمانی که حقوق کارگران پرداخت نشود هیچ کارمند و مدیری حقوق نخواهد گرفت این دستور و تاکید بنده است و آخرین نفر باید شورای اداری حقوق دریافت کنند.

شهردار بندرعباس ، طرح طبقه بندی مشاغل را مهم دانست و تصریح کرد:طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران عزیز آماده کردیم که در حقوق و مزایای کارگران تاثیر دارد در پرداخت سنوات و ۴ درصد حق سختی کار زیان آور کارگران در اولویت قرار دهیم.

این مقام مسئول به بیمه ی کارگران نیز اشاره کرد و گفت:وظیفه ی ما بود که بتوانیم امروز بیمه های این کارگران عزیز رل بروز کنیم که یکی از افتخارات شورای ششم و شهرداری بندرعباس است که این کار انجام شود و تا آخر و محکم در کنار این کارگران عزیز هستیم  و از آنها حمایت خواهیم کرد.

 

نوبانی اولویت کار را حمایت مادی و معنوی از کارگران  عزیز در حوزه های مختلف شهرداری بیان کرد و اظهار داشت: اگر امروز فضای سبز شهر بندرعباس واقعا تغییرات زیاد و بسیار خوبی داشته است به همت همین عزیزان در حوزه ی فضای سبز  و کارگران عزیزی بوده است که از این فضای سبز نگهداری می کنند و اگر امروز حال مردم خوب است بخاطر زحمات شما کارگران عزیز است و ما سعی می کنیم همواره حامی شما عزیزان باشیم تا گره مشکلات شما کمتر شود.

نوبانی در ادامه به مصوبه شورا نیز اشاره داشت و عنوان کرد:یک مصوبه ای را اخیرا شورای محترم شهر به ما دادند که اگر عزیزی در ماموریت دچار حادثه ای شود و فوت کند می توان فرزند و یا همسرشان را به کار بگیریم ، متاسفانه در دو سال اخیر ۱۱ نفر از  این عزیزان را از دست دادیم.

شهردار بندرعباس پرداخت  به موقع حقوق کارگران را یکی از مهمترین اولویت ها دانست و تاکید کرد:امروز این افتخار داریم که تا زمانی که حقوق کارگران پرداخت نشود هیچ کارمند و مدیری حقوق نخواهد گرفت این دستور و تاکید بنده است و آخرین نفر باید شورای اداری حقوق دریافت کنند.

وی در پایان به پروژه های بزرگ پیش رو اشاره کرد و گفت : امروز به لطف پروردگار متعال سه پل بزرگ به ارزش حداقل هزار میلیارد تومان است را در دست احداث داریم که یکی از تاثیرگذارترین پل های ما است که بتواند گره ترافیکی بسیار زیادی را از شهر بندرعباس حل می کند خیابان شهید رجایی در غرب بندرعباس است که در ساعاغت اولیه صبح یک ساعت و نیم در ترافیک هستند ان شالله  بزودی این پل افتتاح خواهیم کرد  و تقاطع غیر همسطح شهید زارعی اتفاق خواهد افتاد.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه تقدیر بعمل آمد.