مجتمع "شوق زندگی" شبیه به بهشت برین است

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ولی اسماعیلی در آیین افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی که با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد و مخدر، شهردار مشهد، دادستان مشهد، رییس شورا و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد که به مناسبت […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ولی اسماعیلی در آیین افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی که با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد و مخدر، شهردار مشهد، دادستان مشهد، رییس شورا و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: باید جهت جبران زحماتی که در این مجتمع کشیده شده جمله ای برازنده گفته شود. در این محل اقدامی نو و نوین صورت گرفته که می تواند برای کل کشور یک نمونه مثال زدنی باشد.

وی ادامه داد: من به نوبه خودم به عنوان خادم ملت و نماینده مردم ایران از صمیم قلب از تمامی کسانی که برای این پروژه زحمت کشیدند، کمال تشکر را دارم و امید دارم از این مجتمع و اقدام نوین برای سایر استان ها الگوبرداری کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن نهادهای مرتبط برای ایجاد این مجتمع، بیان کرد: باید بگویم در این مکان بهشت برین ساخته اید.

اسماعیلی افزود: باتوجه به حجم آسیب های اجتماعی که در مشهد وجود دارد، واقعا در این مکان بهشت برین ساخته شده است و باید نظیر آن ساخته شود.

وی تصریح کرد: اگر ما و دولت آینده دست به دست هم ندهیم، این آسیب های اجتماعی به آسیب های امنیتی تبدیل خواهد شد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دقت لازم، اعتبار لازم، برنامه منسجم با هم افزایی دولت انقلابی می تواند بهشت برین های دیگری را بسازد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس ۳۷ برابر اعتبارات آسیب های اجتماعی را افزایش دادیم. در بخش اعتبارات آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی کلانشهرها هزار میلیارد تومان اعتبار لحاظ کردیم و این رقم برای شهرستان های کوچک ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی می کنیم که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی از هر ایده ای استقبال می کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه نشینی معلولی است که علت آن توسعه نامتوازن کشور است، تصریح کرد: ما نباید همه امکانات را در یک جا متمرکز کنیم تا حاشیه نشینی ایجاد شود.