محدوده ای که مرکز خراسان شناسی در آن واقع شده می تواند در آینده پاتوق فرهنگی خوبی شود

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در آیین افتتاح مرکز خراسان شناسی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، فرماندار مشهد،معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد، رییس شورای شهر ، رییس دانشگاه فردوسی مشهد و جمعی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در آیین افتتاح مرکز خراسان شناسی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، فرماندار مشهد،معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد، رییس شورای شهر ، رییس دانشگاه فردوسی مشهد و جمعی از مسئولین شهری و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره راهبردی برای تعاملات بین بخشی بین شهرداری و دستگاه های مختلف وجود داشت که اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی ادامه داد: در دو هفته اخیر افتتاحیه های خوبی را داشتیم که شامل فرهنگسرای گفت و گو، مرکز شوق زندگی و امروز مرکز خراسان شناسی می شود و به زودی شاهد افتتاحیه دفتر خیرین شهریار خواهیم بود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان اینکه در تمام این تعاملات نقش دانشگاه فردوسی به جهات مختلف متفاوت بود، تصریح کرد: به نظر من ادامه این روند و تعاملات می‌تواند تاثیرات خوبی را داشته باشد و هم افزایی چندگانه ای را ایجاد کند.

خواجه نائینی تاکید کرد: در چند روز گذشته شاهد افتتاحیه مجتمع شوق زندگی بودیم که در این پروژه دستگاه های مختلف اعم از دادگستری، بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر جمله پای کار آمدند تا این مرکز شکل گیرد.

وی اضافه کرد: مرکز خراسان شناسی نیز با تعاملات خوب بین ما و دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شد، این مرکز در منطقه یک شهرداری قرار دارد و این منطقه یکی از مناطقی است که می توان به آن به لحاظ فرهنگی نگاه ویژه ای داشته باشیم. این محدوده می تواند در آینده شهر مشهد پاتوق فرهنگی خوبی باشد.